ایندی‌وایر در فهرستی به معرفی فیلم‌هایی که باید برای اسکار ۲۰۲۲ بشناسیم پرداخته که در آن نام «قهرمان» اصغر فرهادی نیز دیده می‌شود.

«قهرمان» فرهادی در فهرست ایندی‌وایر برای اسکار ۲۰۲۲

به گزارش قدس آنلاین، با ورود به فصل جوایز و شروع گمانه زنی‌ها برای برگزیدگان و مدعیان این دوره، ایندی‌وایر فهرستی از ۳۵ فیلمی که باید برای اسکار ۲۰۲۲ آنها را بیشتر بشناسیم، معرفی کرده که فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی نیز در میان آنها دیده می‌شود.

 فیلم سینمایی «عشایر» که سال گذشته جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد، هنوز هم در ذهن بسیاری از مخاطبان سینمایی باقی مانده است؛ اما با نزدیک شدن به برگزاری جشنواره‌های ونیز، تلیوراید، تورنتو و نیویورک، فصل جدیدی از اسکار در شرف آغاز است.

این چهار رویداد سینمایی میزبان بسیاری از آثار جدید خواهند بود که انتظار می‌رود در جوایز اسکار موفق عمل کنند. از فیلم «تل ماسه» دنی ویلنوو گرفته تا «قدرت سگ» جین کاپون و همینطور آثار دیگری مثل «تراژدی مکبث» جوئل کوهن و «اسپنسر» ساخته پابلو لارائین. فیلم‌های دیگری ساخته پال توماس اندرسون و گیرمو دل تورو نیز با وجود اینکه آثارشان هنوز در جشنواره مهمی حضور ندارد، اما از مدعیان اسکار هستند.

یکی از مواردی که باید در مورد اسکار امسال بدانیم، این است که آکادمی اسکار تصمیم گرفته تعداد نامزدهای بخش بهترین فیلم را ثابت نگه دارد و هر سال ۱۰ نامزد در این بخش رقابت کنند. ایندی‌وایر در ادامه فهرست سی و پنج تایی خود از آثاری که باید برای اسکار ۲۰۲۲ بشناسیم را آورده است.

در این فهرست «مادران موازی» پدرو آلمودوار، «قهرمان» اصغر فرهادی و «دختر گمشده» مگی جیلنهال در ابتدای فهرست آورده شده اند. انیمیشن «فرار»، فیلم «اسنپسر»، «زودباش زودباش» با بازی واکین فینیکس، «کوچه کابوس» گیرمو دل تورو، «تل ماسه» دنی ویلنوو، «قدرت سگ»، «خانه گوچی»، «گزارش فرانسوی»، «آخرین دوئل»، «زمانی برای مردن نیست»، «گریه کن ماچو»، «کینگ ریچارد» با نقش آفرینی ویل اسمیت، «به بالا نگاه نکن» و «موخره» از جمله فیلم‌هایی هستند که در فهرست ایندی وایر قرار گرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.