سریال «شب رو» به کارگردانی سهیل عبداللهی و تهیه‌کنندگی هادی انباردار تا ماه آینده وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود.

پیش‌تولید سریال «شب رو» تا ماه آینده آغاز می‌شود/ سفر به چند کشور عربی

به گزارش قدس آنلاین، هادی انباردار تهیه‌کننده سریال «شب رو» به کارگردانی سهیل عبدالهی گفت: با بازیگرانی برای حضور در این سریال صحبت کرده‌ایم ولی از آنجایی که فعلا قراردادی بسته نشده است نمی‌توانم از آن‌ها نام ببرم و همچنین پلتفرم پخش کننده کار نیز هنوز مشخص نشده است. به صورت کلی نگارش فیلمنامه این مجموعه به پایان رسیده است اما با توجه به تجربیاتی که در این مدت از پخش آثار شبکه نمایش خانگی به دست آمده در مواردی جزئی همچنان درحال تغییر در فیلمنامه هستیم.

او افزود: حساسیتی که روی سناریو این کار داریم به دلیل آن است که درحال حاضر آثار خوبی پخش خود را از پلتفرم ها آغاز کرده‌اند و مخاطب نیز اثری متفاوت و خوب را تماشا می‌کند.

به گفته این تهیه‌کننده، با به پایان رساندن آخرین مراحل نگارش فیلمنامه، این سریال تا ماه آینده وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود.

انباردار در پاسخ به این پرسش که آیا داستان «شب رو» بر اساس واقعیت است یا خیر، عنوان کرد: خیر این سناریو بر اساس واقعیت نیست. این سریال را می‌توان در گروه آثار ژانر وحشت قرار داد چراکه از ژانرهای دیگری که ممکن است درباره آن تصور شود بسیار دور است.

این تهیه‌کننده در پایان درباره لوکیشن‌های فیلمبرداری این سریال بیان کرد: بخش عمده‌ای از کار در شهرهای مختلف ایران مقابل دوربین می‌رود؛ از شهرهای شمالی تا شهرهای جنوبی کشور. همچنین این سریال جدا از سرمایه‌گذاران داخلی، یک سرمایه‌گذار خارجی نیز دارد که بنا به خواسته او قرار است برای ضبط بخش‌هایی از قصه به کشورهای عربی اطراف ایران مانند امارات سفر کنیم.

منبع: صبا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.