معاون وظیفه عمومی البرز از فراخوان مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی جهت اعزام به مراکز درمانی نیروهای مسلح از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد.

فراخوان مشمولان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی جهت اعزام به مراکز درمانی نیروهای مسلح

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد رضا چگینی در این خصوص گفت: باتوجه به تشدید شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز مراکز درمانی نیروهای مسلح برای خدمت رسانی به مردم برابر فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، مشمولان غایب و غیر غایب فارغ التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی فراخوان شده‌اند.

وی ادامه داد: مشمولان باید برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا در اولین زمان ممکن، پس از سازماندهی جهت مشارکت در امر درمان بیماران به مراکز درمانی نیروهای مسلح اعزام شوند.

سرهنگ چگینی افزود: مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برای اعزام به خدمت اقدام کرده‌اند و برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه ۱۴۰۰ دریافت کرده‌اند باید در تاریخ قید شده مطابق اطلاعات درج شده در برگ معرفی نامه مشمولان، خود را معرفی کنند و برابر روال جاری اعزام آنها انجام می‌پذیرد.

این مقام انتظامی گفت: مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی در رشته‌های پزشکی، پرستاری، فوریت‌های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی که برای اعزام به خدمت اقدام کرده و دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ‌های پس از مهرماه یعنی آبان ماه و بعداز آن هستند، تاریخ اعزامشان از سوی سازمان وظیفه عمومی به مهرماه تغییر یافته و باید با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ برگ جدید اعزام به خدمت خود را دریافت کنند.

معاون وظیفه عمومی استان تصریح کرد: مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی در رشته‌های پزشکی، پرستاری، فوریت‌های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی که تاکنون برای اعزام به خدمت اقدام نکرده‌اند تا تاریخ ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ نسبت به معرفی خود جهت اعزام به خدمت اقدام کنند.

وی ادامه داد: مشمولان پس از معاینات لازم و تزریق واکسن‌های مننژیت، دیفتری و کزاز در مراکز بهداشت سطح کشور، در اولین موعد اعزام به نیروهای مسلح اعزام و در مراکز درمانی سازماندهی و به کارگیری خواهند شد.

این مقام انتظامی افزود: مشمولان غایب فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی که تاکنون برای اعزام به خدمت اقدام نکرده اند نیز تا تاریخ ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ نسبت به معرفی خود جهت اعزام به خدمت اقدام کنند تا پس از معاینات لازم و تزریق واکسن های مننژیت، دیفتری و کزاز در مراکز بهداشت سطح کشور، در اولین موعد اعزام به نیروهای مسلح اعزام تا در مراکز درمانی سازماندهی و بکارگیری شوند.

سرهنگ چگینی در پایان گفت: اطلاع رسانی در خصوص محل و زمان مراجعه این مشمولان با ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰، احضار توسط مراکز وظیفه عمومی سطح کشور و یا مراجعه به دفاتر (پلیس +۱۰) و دریافت برگ معرفی نامه انجام می پذیرد و این عزیزان می توانند آخرین اطلاعات و اخبار در این حوزه را فقط از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbaz@ و همچنین مراکز وظیفه عمومی سطح کشور دریافت کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.