رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به وقفه یک روزه در کار برخی مراکز واکسیناسیون، گفت: با ورود محموله های جدید واکسن از فردا(یازدهم شهریور) تمامی مراکز فعال خواهند بود.

تمامی مراکز واکسیناسیون کرمانشاه از فردا فعال می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر ابراهیم شکیبا درخصوص تعطیلی برخی مراکز واکسیناسیون کرونا در استان، گفت: به دلیل کمبود واکسن امروز مرکز واکسیناسیون خودرویی و نیز مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد که ویژه خانواده کادر بهداشت و درمان است،  تعطیل شدند.

وی افزود: همچنین شیفت بعدازظهر مرکز واکسیناسیون حضرت خدیجه کبری(س) و مرکز خلیج فارس هم به همین علت امروز فعالیت خود را متوقف کردند.

شکیبا با اشاره به پیگیری برای تامین واکسن گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته محموله های جدید واکسن وارد استان شده و این مراکز بعد از یک وقفه یک روزه از فردا فعالیت خود را از سر می گیرند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه پیگیری های بسیاری برای تامین واکسن در سطح کشور صورت گرفته و محموله های خوبی درراه است که با اختصاص سهم قابل توجهی از این محموله ها به استان، روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری در روزهای آتی پی گرفته خواهد شد.

شکیبا در ادامه از تزریق یازده هزار و ۶۰۰ دوز واکسن در روز گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد بیش از ۶۵۰۰ دوز در شهرستان کرمانشاه و مابقی در سایر شهرستان‌ها تزریق شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.