رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران از پیشرفت ۸۰ درصدی احداث سکوی انتقال زباله ساری خبر داد.

پیشرفت ۸۰ درصدی احداث سکوی انتقال زباله ساری

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی بربسته در تشریح گزارشی از عملکرد ۴ ماهه اخیر، از اجرای حدود ۷۰ عملیات عمرانی خبر داد و  اظهار کرد:  سازمان عمران بنابر دستور جواد طالبی شهردار این شهر، تمرکز بر خوداتکایی در پروژه های محوله را در تمامی مراحل اجرایی سرلوحه امور قرار داده است.
وی گفت: طی ۱۲۰ روز گذشته حدود ۳۱هزار مترمربع از معابر شهر ساری تحت عملیات روکش و ترمیم آسفالت قرار گرفت و این خدمت عمرانی با رویکرد عدالت محوری و ارائه خدمات مبتنی بر نیازسنجی های عمومی پایه ریزی شده است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران با بیان اینکه در مدت مذکور بالغ بر ۶۴هزار مترمربع از شریان های ارتباطی شهر ساری زیرسازی و تسطیح و رگلاژ شده، تصریح کرد: مصداقاً باید از انجام این عملیات عمرانی در کوچه گلدشت ۳ آهی دشت، محمد رسول الله بلوار کشاورز، آستانه ۵ بلوار امام رضا، کوچه فاطمیه کمربندی جنوبی یاد کنیم که به منظور بهسازی و بهره برداری ساکنین، در آینده آسفالت خواهند شد.
بربسته به انجام پروژه های زیرساختی هدایت آب های سطحی نیز اشاره و بیان کرد: در ۴ ماه اخیر حدود ۱۳۰ مترطول کانال در کوچه بینجلو خیابان ورزش، بلوار پاسداران، کوچه شیخی خیابان ارم و پشت دانشگاه روزبهان بلوار شهیدان فتح اللهی و همچنین ۱۸۰متر طول آبراهه بتنی در کوچه های مهدوی پائین دزا، امام رضا پشت هتل(خیابان شهید بهرامی) و طالقانی اول اجرا شده است.
وی از اجرای ۸ پروژه اصلاح هندسی در نقاط مختلف شهر ساری یاد کرد و گفت: طی ۴ ماه اخیر حدود ۳۳۰۰متر طول اصلاح هندسی در خیابان ملامجدالدین، خیابان شهدای محراب، فاز سوم ابن شهرآشوب ساروی، ورودی خیابان بیمارستان شهید زارع، چهارراه ۱۵ خرداد، تقاطع غیرهمسطح خیابان ۲۲ بهمن، پارک ترافیکی بوستان ملل و چهارراه آزادی اجرا شده است.
این مسئول در سازمان عمران شهرداری ساری از انجام حدود ۹۵۰ مترمربع پیاده روسازی در ۶ نقطه از شهر خبر داد و اظهار کرد: با راه اندازی کارگاه شماره ۲ تولید موزائیک سازمان، این مجموعه علاوه بر خودکفایی کامل در اجرای پروژه های پیاده روسازی، برنامه ریزی لازم را برای فروش این مصنوع بتنی در بازار عرضه آزاد، عملیاتی می کند.
 بربسته با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای این سازمان در تکمیل مراحل باقی مانده پروژه احداث سکوی انتقال زباله ساری، خاطرنشان کرد: این عملیات عمرانی که در راستای کاهش هزینه های خدماتی شهرداری و استفاده از فرصت های شکوفایی استعدادهای داخلی این دستگاه اجرایی از حدود ۲ ماه گذشته آغاز شده بود، هم اکنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در آینده ای نزدیک آماده بهره برداری قرار می گیرد.
رئیس سازمان عمران شهرداری ساری گفت: قطعاً رهنمودها و نقدهای سازنده مدیران امر در پویایی بیشتر عملکرد ما نقشی اثرگذار دارد و این مجموعه از ظرفیت معنوی مورد اشاره برای پیشبرد اهدافش بهره ی لازم را خواهد برد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.