رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از تعطیلی برخی از مراکز واکسیناسیون در شهر کرمانشاه به دلیل کمبود واکسن خبر داد و گفت: سه مرکز واکسیناسیون از امروز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

سه مرکز واکسیناسیون در کرمانشاه به دلیل کمبود واکسن تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر «علیرضا طلوعی» افزود: مرکز خودرویی واقع در استادیوم ۱۵ خرداد،  مرکز دانشگاه آزاد جهت واکسیناسیون خانواده پرسنل و شیفت بعدازظهر مراکز خلیج فارس واقع در چهار راه سیلو و خدیجه کبری(س) واقع در الهیه از امروز چهارشنبه ۱۰ شهریور تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی اظهار داشت: در صورت ورود واکسن به استان و شروع بکار مجدد مراکز فوق، مراتب به اطلاع عموم رسانیده می شود.

دکتر طلوعی افزود: سایر پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون ‌کماکان در شیفت صبح آماده خدمت رسانی به مردم شهر ‌کرمانشاه است.

حدود ۸۱۶ هزار دوز واکسن کرونا در استان کرمانشاه تزریق شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با بیان اینکه از آغاز واکسیناسیون کرونا تاکنون بیش از ۸۱۵ هزار و ۳۸۳ دوز واکسن در استان تزریق شده است، گفت: از ‌این تعداد بیش از ۵۷۶ هزار و ۴۴۷ دوز مربوط به دوز اول و بیش از ۲۳۸ هزار و ۹۳۶ دوز نیز مربوط به دوز دوم است.

دکتر «ابراهیم شکیبا» اظهار داشت: براین اساس ۳۸.۹ درصد گروه هدف در استان دوز اول و ۱۶.۱ درصد گروه هدف نیز دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

هم‌اکنون یک هزار و ۵۲۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز قبل ۶ نفر کمتر شده است.

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، از ششم شهریور ماه شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، اسلام‌آبادغرب، صحنه، هرسین، کرمانشاه، جوانرود، کنگاور، سنقروکلیایی و سرپل‌ذهاب در وضعیت قرمز، شهرستان‌های روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلاث باباجانی هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.   

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.