رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با راه اندازی واحد جدید تولیدی کپسول اکسیژن در شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوریهای برتر، ۲۵ درصد به ظرفیت تولید کپسول اکسیژن در مشهد افزوده شد.

ظرفیت تولید کپسول اکسیژن در مشهد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، جواد خزایی  به بهره‌برداری این واحد تولیدی به مناسبت هفته دولت اشاره و بیان کرد: واحد جدید تولیدی کپسول اکسیژن در شهرک صنعتی ماشین‌سازی و فناوریهای برتر مشهد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، قادر به تولید روزانه بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ عدد کپسول اکسیژن ۵۰ لیتری است.

وی ادامه داد: چهار واحد تولیدی کپسول اکسیژن در مشهد ظرفیت تولید ۵۶ هزار لیتر اکسیژن طبی را داشتند که با راه اندازی این واحد ۲۵ درصد به ظرفیت تولید اکسیژن در مشهد افزوده شد تا بتوان از این طریق درخواستهای مردمی را اجابت کرد و مانع از تشکیل صف مردم در مقابل واحدها شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی کمتر از ۲ هفته مجوزهای مربوط به استاندارد و پروانه بهره برداری واحد مزبور دریافت و از دیروز فعالیت آن آغاز شد که به زودی با یکی از بیمارستانهای مشهد قرارداد منعقد کرده و تامین کننده نیاز آن بیمارستان خواهد شد و با تحقق این مهم سایر واحدهای تولیدی کپسول اکسیژن مشهد نیازهای مردم را برطرف خواهند کرد.

وی افزود: شدت شیوع کرونا و افزایش بیماران، نیاز مراکز درمانی و مردم به کپسول اکسیژن را افزایش داد به طوری که واحدهای تولیدی موجود قادر به تامین نیاز کامل آنها نبودند لذا واحد جدید تولیدی کپسول اکسیژن راه اندازی شد و طی هفته آینده واحد تولیدی کپسول اکسیژن جدید دیگری نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.