فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، ایران اسلامی را همواره منادی صلح و دوستی دانست و گفت: هیچ‌گاه نخواهیم گذاشت که کشورهایی در قالب ستیزه‌جویانه بخواهند امنیت و آرامش را در منطقه به هم بزنند.

اجازه نمی‌دهیم دشمنان امنیت و آرامش منطقه را بهم بریزند

به گزارش قدس آنلاین، دریادار شهرام ایرانی در مراسم پایانی ششمین دوره مسابقات بین‌المللی غواصی عمق ارتش‌های جهان به میزبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش در بندر کنارک با گرامیداشت یاد شهدای ایران اسلامی گفت: فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) با رهنمودهایشان ما را به گونه‌ای در مسیر هدایت قرار دادند که بتوانیم به عنوان سربازان خالص میهن عزیزمان طلایه‌دار پیام صلح و دوستی باشیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه ایران اسلامی سرشار از مردان و زنان برومند، استوار و متعهد به نظام و آرمان‌های اسلامی است، افزود: امروز توانستیم به گونه‌ای عمل کنیم که مورد رضایت همگان باشد و این مسابقات نشان از  همبستگی ملت‌ها دارد که موجب برقراری صلح و دوستی بر پایه استقامت و مقاومت، استکبارستیزی، خودباوری و خودکفایی شده است.

دریادار ایرانی، با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همواره منادی صلح و دوستی بوده و دست دوستی به ملت‌ها داده است، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید هیچ‌گاه نخواهیم گذاشت که کشورهایی در قالب ستیزه‌جویانه بخواهند امنیت و آرامش را در منطقه به هم بزنند. ما روی پای خود ایستادیم و امروز به عنوان کشوری مستقل در حوزه دریا حفاظت می‌کنیم.

وی، یکی از پیام‌های این مسابقات را اقتدار دانست و افزود: برخی‌ها نمی‌خواهند کشورهای آزاده را در کنار هم ببینند و ما تلاش می‌کنیم با ظرفیت‌های موجود، هر ساله میزبان رشته‌های مختلف مسابقات ارتش‌های جهان بوده و کیفیت مسابقات را بالا ببریم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، امیدواریم شاهد حضور کشورهای بیشتری برای مسابقات دوره‌های بعدی ارتش‌های جهان در ایران اسلامی باشیم و این سومین دوره است که میزبان این رقابت‌ها بوده و برای اولین بار در شمال کشور میزبان مسابقات جام دریا هستیم و همرزمان شما پیام‌های این مسابقات را به دوست و دشمن ارسال کردند.

ایرانی، افزود: امروز وقتی که نیروهای مسلح کشورها در کنار هم قرار می‌گیرند پیام خاصی به دشمن می‌دهد، و آن اینکه دشمن کوردل این پیام را به خوبی دریافت کن و بدان و بفهم که ملت‌های آزاده با سربلندی، احترام و اقتدار با تو مقابله و تو را بی‌آبرو خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.