مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح ۱۲ طرح صنعتی و ۶ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

افتتاح ۱۲ طرح صنعتی و ۶ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی بهرامی زاده در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سبزوار ۲، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: حمایت‌های همه جانبه دستگاه‌های ذیربط از صنعتگران باعث شده برای واحدهای صنعتی و تولیدی در روند توسعه صنعتی، فرصت‌سازی شود و آن‌ها به بهترین شکل ممکن بهره‌گیری کنند و نیز واحدهایی که مشکلاتی داشتند رفع شده و به سمت پیشرفت و رشد اقتصادی حرکت و فعالیت نمایند.

وی با اشاره به اشتغال ۱۱۰۳ نفر در هفته دولت، افزود: با اشتغال واحدهای صنعتی بهره‌برداری شده در این هفته، تعداد اشتغال صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بالغ بر ۷۷ هزار نفر رسیده است.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه این استان دارای یک ظرفیت عظیم صنعتی است، تصریح کرد: با توجه به فضای مطلوب کسب و کار در استان، برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم که این روند مثبت ادامه داشته و نیز با ثمرات بیشتری ادامه خواهد یافت.

علی بهرامی زاده با بیان اینکه دولت بیشتر درگیر جنگ اقتصادی است، ادامه داد: از تمام امکاناتی که داریم در جهت اجرای موفق سیاست‌های اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان استفاده می‌کنیم تا امکان توسعه و اشتغال بیشتر برای استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت بوده تا با تجهیز و تکمیل پروژه‌ها در جهت کمک به صنعتگران و توسعه اقتصادی آن‌ها عمل کنیم.

 وی گفت: هم اکنون خراسان رضوی  با ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، زمینه تولید را برای سرمایه‌گذاران صنعتی در۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی فراهم کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.