نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت:، تعداد موسسات قرآنی کشور تا پایان سال ۱۴۰۰ طبق برنامه ششم توسعه باید به ۲ هزار موسسه برسد.

موسسات قرآنی کشور به ۲ هزار موسسه افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، بهزاد رحیمی با اشاره به اینکه بیانات رهبری در خصوص برکات قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها بیان فرمودند که تعالی جامعه در گرو توجه به فعالیت‌های قرآنی است لذا همه ما باید توسعه این برنامه‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های وزیرجدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مربوط به مسائل و قرآنی است، افزود: یکی از ماموریت‌های ذکر شده در برنامه ششم توسعه که در برنامه وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هم آمده است افزایس موسسات قرآنی است.

رحیمی عدم هماهنگی بین دستگاه های متولی و موسسات قرآنی را یکی از مشکلات موجود در جامعه خواند و یادآور شد: باید از ظرفیت شورای فعالیت‌های قرآنی برای اجرای کردن منشور فعالیت‌های قرآنی استان استفاده کرد.

وی اظهار داشت: استخدان معلمان قرآنی یکی از افتخارات مجلس شورای اسلامی این دوره است که که به منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی بودجه آن اختصاص یافت.

در این جلسه از پوستر چهاردهمین دوره کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه رونمایی و لوح سپاس وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی هم بابت اقدامات انجام شده در شورای فرهنگ عمومی استان به استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در استان اهدا شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.