۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 766835

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی برای ما مثل یک سکوی پرتاب است و تحت هر شرایطی باید سه امتیاز این مسابقه را بگیریم.

مهاجرانی: بازی با سوریه مثل یک سکوی پرتاب است

به گزارش قدس آنلاین، حشمت مهاجرانی درباره دیدار فردا شب ایران مقابل سوریه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: نمی‌توان سوریه را حریفی آسان برای تیم ملی قلمداد کرد و آنها همیشه تیمی سرسخت بوده‌اند. اگر قرار باشد در خارج از ایران با آنها بازی کنیم دردسر برای ما بیشتر می‌شود ولی در اولین بازی میزبان هستیم و باید از این موضوع نهایت استفاده را ببریم. بازی با سوریه سکوی پرتابی برای تیم ملی محسوب می‌شود و تحت هر شرایطی باید سه امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

سرمربی پیشین تیم ملی در خصوص انتقادهای صورت گرفته و اینکه تیم بازی دوستانه انجام نداده تاکید کرد: حتی بزرگترین تیم‌های دنیا مثل برزیل، آلمان، فرانسه، ایتالیا، انگلیس و ... برای هماهنگی نیاز به بازی تدارکاتی دارند ولی ما همیشه این نواقص را در تیم ملی داشته‌ایم و هنوز هم برطرف نشده است. امیدوارم ایران در بازی با سوریه عملکرد خوبی داشته باشد و سه امتیاز را بگیرد. خیلی‌ها می‌گویند که در آستانه مسابقات انتقاد نکنیم و ما هم دوست نداریم انتقاد کنیم.

وی با اشاره به غیبت اسکوچیچ و دو دستیارش در تمرینات اخیر تیم ملی به دلیل ابتلا به کرونا اظهار داشت: در وهله اول آرزو می‌کنم که مربیان تیم ملی هر چه زودتر این شرایط را پشت سر بگذارند و به تمرینات اضافه شوند. غیبت اسکوچیچ و هاشمیان مشکل‌ساز است و افرادی مثل کریم باقری و خورشیدی نمی‌توانند کارهای آنها را انجام دهند. نیمکت تیم ملی نیاز به افراد بین المللی دارد تا بتوانند به تیم کمک کنند. اینگونه افراد در فوتبال ما کم نیستند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.