۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
کد خبر: 766856

کارشناس فوتبال ایران گفت: در خیلی از مواقع انجام بازی‌های دوستانه برای تیم ملی دردسر درست کرده است.

جلالی: سوریه تیم ضعیفی نیست

به گزارش قدس آنلاین، مجید جلالی در خصوص دیدار فردای ایران و سوریه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: تیم ما از لحاظ نفری یک تیم قابل تحسین در آسیا است و اینکه در اولین بازی باید در زمین خودمان با سوریه بازی کنیم یک امتیاز مثبت است. با این وجود اگر بخواهیم نسبت به این بازی ساده‌انگاری کنیم، درست نیست چون هر تیمی می‌تواند برای ما یک حریف بزرگ باشد. سوریه تیمی است که خودش را به این مرحله رسانده پس نمی‌تواند تیم ضعیفی باشد و به هیچ عنوان نباید آنها را دست کم  بگیریم.

وی تاکید کرد: در ترکیب ۱۱ نفره تیم ملی شاید یک یا دو نفر از بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران به میدان بروند و اکثر بازیکنان از نقاط مختلف دنیا به ایران برگشته‌اند تا برای تیم ملی بازی کنند. مسئله مهم این است که کادر فنی آنها را از لحاظ ذهنی و روحی به یک هارمونی خوب برساند تا شرایط یکدستی برای این بازی داشته باشیم. بازیکنان انگیزه بسیار بالایی برای رسیدن به موفقیت دارند و این می‌تواند یک امتیاز مثبت برای تیم ملی باشد.

جلالی در ارتباط با برخی انتقادها از تیم ملی در مورد عدم انجام بازی‌های دوستانه اظهار داشت: در خیلی از مواقع انجام بازی‌های دوستانه برای تیم ملی دردسر درست کرده و ممکن است اتفاقاتی در بازی‌های دوستانه رخ دهد که فشار مضاعفی در آستانه بازی‌های مهم به تیم ملی وارد کند. در دور قبل هم بدون انجام بازی دوستانه در بحرین حاضر شدیم و اتفاقا همه چیز برایمان خوب پیش رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم ملی به جام جهانی صعود خواهد کرد؟» گفت: الان نمی‌توان در مورد صعود به جام جهانی پیش‌بینی دقیقی انجام داد. باید حداقل دو بازی از تیم ملی ببینیم و اگر بخواهیم الان نظر بدهیم، یک نظر احتمالی و ۵۰-۵۰ خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.