مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت ۱۲ واحد تولیدی و ۶ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی این استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از ۱۲ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی خراسان‌ رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی بهرامی‌زاده افزود: محل ساخت و فعالیت این واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی "تربت‌جام، چناران، عطار، توس، ماشین‌سازی و فناوریهای برتر" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال برای ساخت و راه‌اندازی این تعداد واحد تولیدی سرمایه‌گذاری شده است که این حجم سرمایه‌گذاری صنعتی منجر به اشتغال برای هزار و ۱۰۳ نفر شده است.  

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تولیدات واحدهای بهره‌برداری شده در هفته دولت را در این استان "شیشه، فولاد، بتن، انواع بیسکویت و ویفر، اسکلت فولادی سوله، اکسید آهن، خوشبوکننده محیط، نخ دندان، انواع ویتامین و املاح معدنی به شکل قرص، انواع انباره‌های سربی، پروفیل آلیاژ مس، نیکل و مس، روی و نیکل، بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی" برشمرد.  

وی گفت: همزمان با هفته دولت همچنین ۶ طرح عمرانی شامل "شبکه فشار متوسط هوایی طرح جامع شهرک صنعتی خیام،  شبکه روشنایی بلوار ورودی شهرک صنعتی عطار، ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی بینالود، جدول گذاری و آسفالت شهرک صنعتی کلات، شبکه گاز شهرک صنعتی کلات و ناحیه صنعتی بیزه"  مجموعا با سرمایه گذاری ۱۵۵ میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی خراسان رضوی به ثمر نشست.

بهرامی زاده ادامه داد: خراسان رضوی یک ظرفیت عظیم صنعتی است که با توجه به فضای مطلوب کسب و کار در استان، برای شهرکها و نواحی صنعتی از تمام ظرفیت های موجود استفاده می‌شود تا این روند مثبت ادامه داشته و با ثمرات بیشتری به پیش رود.  

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: ایجاد زیرساختها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای ساخت و راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی استان یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت بوده تا با تجهیز و تکمیل پروژه‌ها به منظور کمک به صنعتگران و توسعه اقتصادی آنها عمل کنیم.  

خراسان رضوی با ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، زمینه فعالیت تولید صنعتی را برای سرمایه‌گذاران این بخش با اشتغالزایی ۷۷ هزار نفر فراهم کرده است.  

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.