قسمت دوم از فیلم اکشن و مهیج «استخراج» (Extraction) به جای استرالیا در پایتخت جمهوری چک فیلمبرداری می‌شود.

کوچ دنباله «استخراج» از استرالیا به جمهوری چک

به گزارش قدس آنلاین، عوامل ساخت دنباله فیلم استخراج در حال مهیا کردن تدارکات ضبط و فیلمبرداری در ایالت نیو ساوت ولز، پرجمعیت‌ترین ایالت استرالیا، بودند که این خبر به آنها اعلام شد. به گفته منابع آگاه تصمیم نتفلیکس برای جابه‌جایی محل فیلمبرداری، در نگرانی‌ها نسبت به تعطیلی‌های کرونایی احتمالی ریشه دارد.

دیگر منابع می‌گویند برنامه کاری فشرده کریس همسورث و تردیدهای فزاینده درباره فیلمبرداری در کشور استرالیا، این جابه‌جایی را به یک گزینه مطمئن و امن تبدیل کرده است؛ همسورث باید تا ماه نوامبر یا دسامبر برای شروع پیش تولید پیش‌درآمد مکس دیوانه، فیوریوسا، به استرالیا برگردد.

استرالیا از اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی به لطف کنترل مناسب کرونا و سیاست‌های مالی سخاوتمندانه، به مدت یک سال یکی از پرتراکم‌ترین مقاصد ساخت فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی بود. اما استقبال تیم‌های فیلمسازی از این کشور در ماه‌های اخیر به دلیل پایین بودن نرخ واکسیناسیون و افزایش آمار ابتلا به کرونای نوع دلتا روزبه‌روز کمرنگ‌تر شد.

همچنین افزایش محدودیت‌های مرزی و تغییر قوانین داخلی کار را برای تیم‌های بزرگ فیلمسازی در این کشور دشوار کرده است. فیلمبرداری فیلم و سریال در فهرست مشاغل ضروری استرالیا قرار می‌گیرد و از این طریق می‌توان به شرط رعایت شیوه‌نامه‌های سفت و سخت بهداشتی، پروژه‌های کوچک‌تر را بدون توجه به قرنطینه منطقه پیش برد. اما خیلی نمی‌توان روی این شرایط حساب باز کرد چون فیلمبرداری فیلم پوکر فیس به کارگردانی راسل کرو در استرالیا، از روز گذشته به دلیل ابتلای یکی از عوامل این فیلم به کرونا متوقف شد.

قسمت اول از فیلم استخراج با بازی کریس همسورث، دیوید هاربر و راندیپ هودا که داستان ماموریت یک سرباز مزدور در بنگلادش را روایت می‌کند، نیز در ابتدا قرار بود در استرالیا و هند فیلمبرداری شود اما سرانجام بیشتر سکانس‌ها در تایلند ضبط شدند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.