مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: طی ۶ ماه امسال نسبت به سال گذشته توانستیم ۹۵ درصد برق صنایع سیمان را تامین کرد.

تامین ۹۵ درصد برق مورد نیاز صنایع سیمان در نیمه نخست امسال

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی رجبی مشهدی" افزود: برق صنایع سیمان در طی مدت ۶ ماه نخست امسال قطع نشد اما محدودیت هایی را در این بخش شاهد بودیم.
وی ادامه داد: طی جلسه ای که در وزات صمت با حضور نمایندگان انجمن بخش سیمان برگزار شد دغدغه هایی را در خصوص تامین برق به صورت پیوسته مطرح کردند که تصمیم های بسیار خوبی اتخاذ وقرار شد برق مصرفی این صنایع تامین شود.
رجبی مشهدی در خصوص محدودیت ها گفت: محدودیت های ما از ساعت ۲۴ تا ۱۰ صبح کاملا برطرف شده یعنی بدون محدودیت برق کارخانجات سیمان را در این ساعات تامین می کنیم.

وی ادامه داد: در ساعت‌های بعد هم پروتکل هایی را داریم که تقریبا حدود ۳۰ تا ۶۰درصد برق بخش های مختلف رامی توانیم تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق گفت: امیدواریم که از اول مهر ماه محدودیت ها در بخش سیمان کاملا برداشته شود و تامین برق در صنعت سیمان به روال قبل شود.

 رجبی مشهدی ۳۱ مردادماه گفته بود: از نیمه دوم شهریور ماه شرایط تاحدودی پایدارتر شده و از محدودیت‌ها در بخش صنعت و سایر بخش‌ها کاسته خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.