سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مراکز واکسیناسیون کرونا در اصفهان که از روز سه شنبه تعطیل شده است روز شنبه بازگشایی می‌شود.

مراکز واکسیناسیون کرونا در اصفهان شنبه بازگشایی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، آرش نجیمی با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در اصفهان اظهار داشت: باید توجه داشت که در حال حاضر هیچ واکسنی نه از نوع داخلی و نه خارجی برای تزریق به شهروندان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیست.

وی با بیان اینکه بر این اساس از روز سه شنبه هفته جاری ارائه خدمات در مراکز واکسیناسیون اصفهان تعطیل شده است، ابراز داشت: این امر نه تنها در اصفهان بلکه در ۶ شهرستان دیگر استان نیز اتفاق افتاده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در مجموع در استان اصفهان ۲۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اصفهان فعالیت داشته است، گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت تا جمعه واکسن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار می‌گیرد و واکسیناسیون در این مراکز از روز شنبه مجدد از سر گرفته می‌شود.

وی همچنین به کاهش تعداد مبتلایان کرونا در اصفهان طی چند روز اخیر اشاره کرد و ادامه داد: اما همچنان روند تعداد بیماران بستری روزانه ناشی از کرونا تغییری نکرده است.

نجیمی گفت: در زمینه مرگ بیماران ناشی از کرونا در استان اصفهان همچنان شاهد افزایش آمار هستیم.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.