شهرکرد- شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به وضعیت کرونایی شهرکرد از برگزار نشدن نماز جمعه این هفته در این شهر خبر داد.

نماز جمعه این هفته در شهرکرد برگزار نمی شود

به گزارش قدس آنلاین، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری طی اطلاعیه‌ای از لغو برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرکرد خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: در این مقطع زمانی که استان ما بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونا را شاهد است، علی‌رغم اینکه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد دارای فضای بزرگ و تهویه هوای مناسب است و با توجه به داشتن مجوز از ستاد مقابله با کرونا، ممنوعیتی در برگزاری نماز جمعه ندارد، برای همراهی با کادر بهداشت و درمان و حفظ سلامت نمازگزاران با نظر نماینده محترم ولی‌فقیه در استان نماز جمعه این هفته ۱۲ شهریورماه در شهرکرد برگزار نمی‌شود.

همچنین از همه مردم استان چهارمحال و بختیاری خواسته شد برای سلامتی خود و دیگران و مقابله با این ویروس منحوس به دستورالعمل‌های ستاد کرونا و متخصصان بهداشت و درمان در رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌ها توجه جدی داشته باشند و برای دفع این بلا از دعا و تضرع به درگاه الهی غافل نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.