همدان- استاندار همدان گفت که ۲۸۷ پروژه با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان اجرا و آماده افتتاح است.

بیش از سه هزار میلیارد تومان طرح در استان همدان آماده افتتاح است

به گزارش قدس آنلاین ، سید سعید شاهرخی ظهرامروزدرآیین افتتاح مرکزهمایش‌ها و مطالعات کتاب وکتابخوانی استان همدان و کتابخانه عمومی شهید حبیب‌الله مظاهری مریانج اظهار کرد: شهرمریانج در تاریخ همدان نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب، تداوم و تثبیت انقلاب داشته و امروز نیز این نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مریانج یک مرکز مومن و انقلابی است و مردم آن شایسته بهترین‌ خدمت‌ها هستند افزود: با توجه به عزم و اراده‌ای که در استان همدان است، بدون توجه به اینکه مأموریت دولت تدبیر و امید به اتمام رسیده، یک برنامه ۱۰۰ روزه تدوین کردیم که پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

استاندار همدان با بیان اینکه در این مدت ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه را در ۹۰ روزه انتقالی دولت در استان همدان افتتاح می‌کنیم تصریح کرد: در هشت سال گذشته مجموعا بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان در استان پروژه ملی در استان جذب و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مرکز همایش‌ها و مطالعات کتاب و کتابخوانی استان همدان و کتابخانه عمومی شهید مظاهری مریانج دارای یک عقبه فکری عظیم است ادامه داد: این مرکز شایسته مردمان بزرگ مریانج است و کاربردهای مختلفی دارد که مورد نیاز مردم است.

شاهرخی با اشاره به اینکه مردم و فعالان فرهنگی از همه ظرفیت‌های این مرکز بهره ببرند خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها به شهدای شاخص که هر ساله تعیین می‌شود توجه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.