رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدمات سرلشکر فیروزآبادی در ایجاد هماهنگی، هم افزایی و یکپارچگی بین نیروهای مسلح و دفاعی کشور برای پاسداری از امنیت ملی و نظام همواره ماندگار خواهد بود.

خدمات سرلشکر فیروزآبادی درهم‌افزایی نیروهای مسلح ماندگار خواهدبود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در پی درگذشت سرلشکر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت سردار عالیقدر و مجاهد سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

بی تردید خدمات و نقش آفرینی‌های ارزنده و مخلصانه وی در سنگرها و مسئولیت‌های مهم طی چهار دهه اخیر ازجمله در دوران هشت سال دفاع مقدس و سپس ۲۷ سال ریاست ستاد کل نیروهای مسلح و ایجاد هماهنگی، هم افزایی و یکپارچگی بین نیروهای مسلح و دفاعی کشور برای پاسداری از امنیت ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش خواهد بود.

این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مقتدر و افتخارآفرین ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فقید سعید، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای عموم مصیبت دیدگان و سوگواران گرانقدر و همرزمان و علاقه‌مندان وی؛ صبر، شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.