رئیس جمهور در پیامی درگذشت سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

رئیس جمهور در پیامی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت سردار سرافراز، سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: این فرمانده بسیجی، متعهد و با اخلاص، سالیان متمادی از زندگی پربار خود را در سنگرهای مختلف خدمتگزاری، پاسداری و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی سپری کرد.

متن پیام آیت الله سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت سردار سرافراز سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید.

این فرمانده بسیجی، متعهد و با اخلاص، سالیان متمادی از زندگی پربار خود را در سنگرهای مختلف خدمتگزاری، پاسداری و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی سپری کرد و دو دهه در جایگاه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به طور صادقانه خدمت نمود.

اینجانب این ضایعه را محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف ایران، نیروهای مسلح و همه دوستداران ایشان و به ویژه خاندان ارجمند فیروز آبادی تسلیت گفته و در سالروز شهادت سید الساجدین، از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با همرزمان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.