ملی‌پوش سابر کشورمان گفت: ما کاری جز شمشیربازی بلد نیستیم و باید تمرین کنیم و زودتر خود را از نظر ذهنی ریکاوری کنیم و برگردیم.

پاکدامن: باید زودتر خود را از نظر ذهنی ریکاوری کنم

به گزارش قدس آنلاین، علی پاکدامن در خصوص آخرین وضعیت خود بعد از مسابقات المپیک اظهار داشت: بعد از المپیک و درد اتفاقات آن، نیاز به ریکاوری داشتم.‌ الان هم زمانی‌که برای تمرین به سالن می‌روم احساس می‌کنم دیوارهای سالن به من فشار می‌آورند. پنج سال تمام چه اردو بود و چه نبود همیشه تمرین کردم.از اینکه این همه سال تمرین کردم ناراحت هم نیستم چرا توانستم در در این میدان بزرگ خیلی چیزها را به خودم ثابت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی به شرایط ایده‌ال ذهنی بازمی‌گردید، گفت: هنوز زمان نیاز دارم تا برگردم و این درد المپیک در ذهنم می‌ماند ولی ما کاری جز شمشیربازی بلد نیستیم و باید تمرین کنیم و زودتر خود را از نظر ذهنی ریکاوری کنیم و برگردیم و من به این مسائل واقف هستم.

ملی‌پوش سابر کشورمان در خصوص وضعیت سایر هم‌تیمی‌های خود نیز یادآوری کرد: از بچه‌ها خیلی خبر ندارم و آنها هم در حال ریکاوری هستند. انشالله نزدیک مسابقات اردوها شروع می‌شود و دوباره برای کشور افتخارآفرینی می‌کنیم.  

علی پاکدامن در المپیک توکیو در نخستین دیدار خود و در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر برابر «آندراس زاتماری»، قهرمان جهان دارنده مدال نقره المپیک، با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد و گام به مرحله یک هشتم نهایی گذاشت. پاکدامن در مرحله یک هشتم نهایی مقابل «مکس هارتونگ» نفر پنجم رنکینگ جهانی از کشور آلمان ۱۵ بر ۹ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی المپیک با نتیجه ۱۵ بر ۶ مقابل آرون ژیلاگی قهرمان مجارستانی المپیک شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند. پاکدامن که در دوره گذشته المپیک در رده بیستم قرار گرفته بود اینبار با عملکرد خوب خود هشتم شد.

همچنین تیم ملی سابر شمشیربازی کشورمان با ترکیب محمد رهبری، علی پاکدامن و مجتبی عابدینی در نخستین دیدار خود برابر ایتالیا با نتیجه نزدیک ۴۵ بر ۴۴ شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

علی پاکدامن در این دیدار ستاره سابر ایران بود و به تنهایی ۲۲ امتیاز از ۴۴ امتیاز ایران را به دست آورد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.