امام جمعه رشت گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است و این سرمایه آسیب‌ دیده باید ترمیم شود و حرف و عمل مسئولان یکی باشد.

"روحانی" بین مردم و دولت "دیوار" کشید/ بی‌نظارتی‌ در کشور فاجعه‌بار بود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: عدم شناخت امام باعث می‌شود که انسان از دستورات ائمه(ع) پیروی نکند اما اگر جایگاه امام را بشناسد و بداند که او سعادت دنیا و آخرت را برای ما تامین می‌کند برای ما بهتر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: قوانینی که‌ امروز از سوی جوامع بشری برای اداره جامعه پی‌ریزی می‌شود، دغدغه‌های شخصی حاکمان و شاهان در آن مطرح است و حتی کشورهایی که پادشاه دارند، شرایط ویژه‌ای برای شاه قائل هستند و قوانین‌ را طوری تنظیم می‌کنند که در تعارض با منافع شاه نباشد.

فلاحتی ضمن‌ تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) و اهمیت قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه خاطرنشان کرد: اهل‌بیت(ع) پس از شهادت امام سجاد(ع) این دعا را در ۴ شرایط مانند زمان نزول بلا، هجوم دشمنان، زمان فقر و پریشانی و تنگی سینه و گرفتاری‌ها می‌خواندند.

 

امام جمعه رشت با اشاره آغاز صفرماه و ورود کاروان اهل‌بیت(ع) به شام گفت: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در سرزمین شام با هوشمندی، سیاست یزید را نابود کردند و پیام نهضت امام حسین(ع) را به ملت‌های آزاده‌ و بشریت رساندند و امروز هر چه داریم از همان سخنرانی‌ها است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان به برخی سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست با مسئولان دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است و این سرمایه امروز آسیب‌ دیده و باید ترمیم شود و برای رفع این مشکل، حرف و عمل مسئولان باید یکی باشد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی اقتدار خود را مدیون مردم است افزود: حضور مردم در صحنه برای ادامه حیات نظام اسلامی الزامی است و جمهوری اسلامی با داشتن مردمی آتش به اختیار و خوب توانست در طول این ۴۰ سال محور ادامه‌ راه اهالی مقاومت در دنیا باشد و با شاخصه‌هایش در منطقه بدرخشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ابراز داشت: در دولت گذشته، دیواری بین مردم و دولت ایجاد شد و این دیوار بی‌اعتمادی خواسته دشمنان و سلطنت‌طلبان بود و خواسته مردمِ دلداده انقلاب و نظام نبود از این رو رابطه مردم با مسئولان باید نزدیک‌تر و بهتر باشد و مسئولان پای در میدان بگذارند.

فلاحتی با بیان اینکه یک مسئول باید واقعیت‌های جامعه را درک کرده و برای دیدن واقعیت‌ها حضور میدانی داشته باشد تصریح کرد: بی‌نظارتی‌ها در سال‌های گذشته فاجعه‌ای برای کشور بود بنابراین نظارت بر همه کارها الزامی است البته برخی پروژه‌ها در این استان نیز ساخته شد اما به حالت نیمه‌کاره رها شد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: مسئولان در نظام اسلامی باید به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند و میان وعده و عمل رابطه مستقیم باشد و اگر وعده‌ای داده شد اما محقق نشد، رک و راست به مردم گفته شود و امیدواریم دولت فعلی اعتماد از دست رفته را بازسازی و ترمیم کند.

وی تصریح کرد: دولت خواب‌آلود و تنبل جو بایدن در اظهاراتی گفته ۲ تریلیون دلار صرف حضور نظامیان آمریکا در افغانستان کرده‌اند و این نشان می‌دهد آمریکایی‌ها هر جا که ورود کردند چیزی جز ویرانگری، جرم و جنایت از خود باقی نگذاشتند و همواره به‌ دنبال جنگ‌افروزی و ایجاد فقر برای کشورها بودند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان خاطرنشان کرد: آن کسانی که با دیدن این حجم از جرم‌ها و جنایات آمریکا هنوز دلداده آمریکا هستند، دلسوز و دلداده مردم نیستند بلکه خودفروخته یا خودباخته هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر تازه‌کار رژیم جعلی به آمریکا و ارائه طرح جدیدی برای مقابله با ایران گفت: نخست وزیر تازه‌کار رژیم جعلی انگار هنوز نمی‌داند که ایران دروازه‌های قدرت‌های پوشالی جهان را فتح کرده است و کشتی‌های سوختش به دروازه‌های لبنان می‌رسد و از بیخ گوش اسرائیل عبور می‌کند.

فلاحتی با بیان‌ اینکه طرح جدید دشمن برای ضربه به ایران اسلامی در واقع طرح هزار چاقو، ترور شخصیت‌ها، انفجارها، کار دیپلماتیک و تهدید است افزود: مردم ما و همه مدافعان حریم ولایت و مقاومت امروز اعلام می‌کنند که در صورت عدم خروج آمریکایی‌ها از منطقه، این منطقه به گورستان نظامیان و سربازان آمریکایی تبدیل خواهد شد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به طرح بزرگ ایران اسلامی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید غرب آسیا و منطقه استراتژیک ما را رها کرده و از این منطقه خارج شوند و این طرح بزرگ ایرانی‌ها برای مقابله با دشمنان است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.