۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
کد خبر: 767073

غیبت سردار آزمون در بازی با سوریه کاملاً به چشم آمد. مهاجم تیم ملی ایران درحالی اولین بازی تیم ملی را به دلیل محرومیت از دست داد که در بازی‌های مرحله پیش مقدماتی مقابل بحرین و عراق ستاره تیم ملی ایران بود.

 عراق را با بازی درخشان می‌بریم

آزمون که مورد توجه تیم‌های اروپایی نیز قرار گرفته درتلاش است در بازی بعد شرایط متفاوتی در خط حمله تیم ملی ایجاد کند. او با انگیزه در اردوی تیم ملی حاضر است.

بعد از پیروزی مقابل سوریه بلافاصله راهی قطر شدید. می‌خواهیم بدانیم وضعیت تیم ملی چگونه است؟

خدا را شکر ۳ امتیاز مهم بدست آوردیم. در چنین تورنمنت‌هایی بدست آوردن ۳ امتیاز اهمیت بسیاری داریم که شکر خدا ما توانستیم به آن برسیم. طبق برنامه بعد از بازی با سوریه راهی قطر شدیم. در قطرهم شرایط قرنطینه وجود دارد و باید یکسری قوانین کرونایی که اعمال می‌شود را رعایت کنیم. البته برای خودمان هم خوب است چون دراین شرایط هیچ بازیکنی را از دست نمی‌دهیم و با همه قوا مقابل سایر رقبا بازی می‌کنیم.

از نمایش تیم ملی احساس رضایت نمی‌شود؟

همین طور است. من هم قبول دارم آن بازی شاداب و رو به جلویی که انتظار بود انجام ندادیم اما اگر به همین بازی‌های چند ماه قبل پیش مقدماتی رجوع کنیم می‌بینیم که تیم ملی در بازی با هنگ کنگ هم همین شرایط را داشت اما مقابل بحرین و عراق ناگهان وضعیت تیم ملی تغییر کرد.

اینکه با عراق دوباره هم گروه شدیم برای ما حسن است یا ضرر؟

هم می‌تواند حسن باشد و هم ضرر، چون هر دو تیم از هم شناخت دارند. عراق تیم شایسته‌ای است که در بازی اول توانست یک امتیاز در سئول بدست آورد. ما این تیم را هرگز دست کم نمی‌گیریم و با قدرت مقابل آن‌ها ظاهر می‌شویم. چیزی که در تیم ملی همه به آن فکر می‌کنند این است که اجازه ندهیم آن اتفاقاتی که در مرحله پیش مقدماتی رخ داد اینجا هم تکرار شود. ضمن اینکه از پیروزی در بازی اول هم مغرور نمی‌شویم. ما خوب می‌دانیم که این برد هم ملاک نیست. سابقه داشته در تاریخ فوتبال ایران در چنین مرحله‌ای بازی اول را بردیم اما به جام جهانی نرفتم. بنابراین باید تا پایان بازی‌ها با قدرت پیش برویم. به هرحال عراق تیم قابل قبولی است اما هرچه باشد به سطح فوتبال ما نمی‌رسد و ان‌شاء الله با ارائه یک بازی هجومی و زیبا این تیم را شکست می‌دهیم.

احتمال اینکه دراین بازی درترکیب اصلی قرار بگیری بسیار زیاد است. چه نقشه‌ای برای عراق داری؟

سابقه گلزنی به این تیم را دارم. فوتبالشان را می‌شناسم و اگر سرمربی بخواهد و من بازی کنم تمام تلاشم راانجام می‌هم. ما بازیکنان با تجربه‌ای در خط حمله داریم. مهدی طارمی و جهانبخش جزو بهترین‌های ما هستند. تلاش می‌کنیم درکنار هم خط حمله‌ای قابل قبول بسازیم. من این تیم را از همین حالا درجام جهانی می‌بینم، چون علاوه براینکه نسلی طلایی شکل گرفته، اتحاد و همدلی نیز درتیم ملی موج می‌زند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.