شبکه نمایش تلویزیون، در هفته پیش رو به مرور آثار آتیلا پسیانی، بازیگر شناخته شده کشورمان خواهد پرداخت.

مرور آثار «آتیلا پسیانی»؛ این هفته در شبکه نمایش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در هفته پیش آثار آتیلا پسیانی، بازیگر شناخته شده کشورمان را مرور می‌کند. در کنار مرور آثار این بازیگر، پخش فیلم قوچ از سینمای استرالیا، برای نخستین بار از دیگر برنامه های شبکه نمایش برای هفته آینده است.

ساعت ۱۳
فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از امروز  تا ۱۹ شهریور پخش خواهد شد: «ماه در سایه»، «با هم در خانه»، «برگ و باد»، «مهریه»، «جمعه دوازده و چهل دقیقه»، «گوشی قرمز»، «دایان باخ» نام فیلم های این بخش است.

ساعت ۱۵
باکس ثابت فیلم های جذاب ویژه تابستان شبکه نمایش که هر روز ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می شود در هفته پیش رو بدین ترتیب خواهد بود: «رویای طلا»، «برف و شمشیر»، «فانوس سبز»، «جک آیریش: لکه سیاه»، «آدم کوچولوها»، «سفر آیلو» و «نامه رسان».

ساعت ۱۹
فیلم های منتخب خانوادگی، بخش ثابت تابستان شبکه نمایش است، در هفته پیش رو در ساعت ۱۹ به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: «شیطان درون»، «تاکسی ۵»، «کودکی در زمان»، «گل برفی و بادبزن سری»، «بن ویل»، «جنون رقابت» و «نابغه».

ساعت ۲۱
«آتیلا پسیانی» بازیگر کشورمان این هفته مهمان شبکه نمایش است. او که در خانواده ای هنرمند و سینمایی به دنیا آمده، بازیگری را در سال ۱۳۵۶ در تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ با فیلم سینمایی «عفریت»  قدم به سینما گذاشت. پسیانی برای فیلم «در کمال خونسردی» نامزد جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است. فیلم‌های آتیلا پسیانی که این هفته از شبکه نمایش پخش می‌شوند بدین ترتیب خواهد بود: «دو فیلم با یک بلیط»، «روز شیطان»، «سیانور»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «تخت جمشید، سر رزولت»، «مجردها» و «پرواز پنجم ژوئن». 

ساعت ۲۳
فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که شامل فیلم‌های جذاب است شامل این فیلم‌هاست: «راکت»، «اعجوبه»، «وثیقه»، «مکزیکی»، «کما»، «بیست و چهار» و «قوچ»، فیلم جدید شبکه نمایش که برای نخستین بار پخش خواهد شد. این فیلم محصول سال ۲۰۲۰  استرالیا و ساخته   «جرمی سیمز» است. فیلم درباره دو برادر پرورش دهنده قوچ است که سال هاست با هم مشکل دارند و قهر هستند. اما همه گیر شدن یک بیماری همه چیز را تغییر می دهد. سم نیل و مایکل کاتون، از بازیگران این فیلم هستند.

ساعت ۱ بامداد
منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «خشم اژدها»، «بیگانه ای در ترن» «چهارصد ضربه»، «خوشه های خشم»، «مجبور»، «بازگشت بورسالینو» و «پاپیون» هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.