با حضور استاندار خراسان رضوی ۱۰۰۰ پروژه گازرسانی به ۷۶ روستا و ۳۲۰ واحد تولیدی بهره‌برداری و عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۹ روستا و ۵۴۵ واحد تولیدی آغاز شد.

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ پروژه گازرسانی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان در مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ پروژه گازرسانی روستایی و تولیدی استان که با حضور سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان و سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه، در روستای محروم کلاته منار برگزار شد، اظهار کرد: امروز در راستای اجرای سیاست مدیریت استان مبنی بر تکمیل شبکه گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان و اجرایی شدن شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، پوشش گازرسانی این روستاها و واحدهای تولیدی به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم این منطقه با تلاش و اهتمام مسئولان استانی و پیگیری‌های نماینده مردم فریمان و سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی اجرایی شد.

وی افزود: امروز با افتخار می‌توان اعلام کرد که با زحمات همه دست‌اندرکاران بیش از ۹۵ درصد مناطق روستایی استان از نعمت گاز برخوردار است. تلاش مدیریت استان بر این است که همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار بتوانند تا سال آینده از نعمت گاز برخوردار شوند.

معتمدیان با بیان اینکه همه شهرهای استان به غیر از باجگیران از نعمت گاز برخوردار شده‌، عنوان کرد: در ۴۰ سال گذشته علی‌رغم همه مشکلات و محدودیت‌ها و تحریم‌ها، خدمت‌رسانی و ارائه خدمات عمرانی به مناطق روستایی، محروم و مرزی انجام گرفته است.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: در تاریخ کشور مردم روستایی همواره به عنوان یک جمعیت مولد در اقتصاد کشور تاثیرگذار بوده‌اند و بر همین اساس سیاست نظام همواره ثبات جمعیت و توسعه پایدار روستاها بوده است.

معتمدیان ضمن اشاره به توانمندی شرکت گاز استان ادامه داد: شرکت گاز استان از نظر شبکه گاز رتبه اول کشوری را در اختیار دارد.

 پروژه‌های گازرسانی روستایی و تولیدی که به بهره‌برداری رسید، تعداد ۸۹۳۰ خانوار در ۷۶ روستا و تعداد ۳۲۰ واحد تولیدی صنعتی با اعتبار ۱۹۱۰ میلیارد ریال را پوشش می‌دهد. همچنین  همزمان عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۲۳۵ خانوار در قالب ۵۹ روستا و تعداد ۵۴۵ واحد تولیدی صنعتی با اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.