۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 767126

یک مرجع تقلید گفت: یکی از موضوعات مهم جامعه ما بیکاری جوانان و مردم است هر جامعه‌ای که مردم آن بیکار باشند دچار مشکلات دینی خواهند شد بنابراین در درجه اول انتظار داریم در زمینه اشتغال اهمیت دهید.

بیکاری مردم باعث مشکلات دینی در جامعه می‌شود

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار با وزیر محترم رفاه کار و امور اجتماعی جناب آقای حجت الله عبدالملکی که در دفتر ایشان برگزار شد با قرائت آیه ای از قرآن کریم فرمودند: ایشان شخصیتی هستند که انشالله قصد خدمت و رفع مشکلات مردم را دارند.

معظم له در ادامه افزودند: در همه کارها با امید جلو روید و ناامید نباشید گر چه مملکت دچار مشکلات عدیده است اما اگر دست به دست هم دهیم میتوانیم مشکلات را رفع کنیم. لذا وارد شده است من کان لله کان الله له نگویید: "نمی‌توان" و "نمی‌شود" بلکه با همت، همه کارها حل شدنی است.

ایشان افزودند: یکی از موضوعات مهم جامعه ما بیکاری جوانان و مردم است هر جامعه ای که مردم آن بیکار باشند دچار مشکلات دینی خواهند شد بنابراین در درجه اول انتظار داریم در زمینه اشتغال اهمیت دهید.

آن مرجع عالیقدر در ادامه فرمودند: ما سرمایه زیاد داریم عمده آن است درست به کار گرفته شود. سعی کنید به گونه ای مدیریت کنید که نفع آن به جوانان برسد.

ایشان در پایان گفتند کارهایی را که بر زمین و معطل مانده است تشخیص داده و آن را به درستی به حرکت در بیاورید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.