رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: حدود هفت، هشت نفر جزو گزینه‌های جدی برای تصاحب جایگاه استانداری خراسان رضوی محسوب می‌شوند و از تعدادی از آن‌ها درخواست شده است که رزومه خود را ارسال کنند.

چند گزینه جدی برای تصدی استانداری خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، جواد نیک‌بین با بیان اینکه تعداد افراد زیادی برای تصدی استانداری خراسان رضوی اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار کرد: اما حدود هفت، هشت نفر از این افراد جزو گزینه‌های جدی برای تصاحب جایگاه استانداری خراسان رضوی محسوب می‌شوند و از تعدادی از آن‌ها درخواست شده است که رزومه خود را ارسال کنند. این افراد از مدیران استانی و برخی از مدیران خارج از استان می‌باشند.

وی با بیان اینکه استاندار بعدی خراسان رضوی باید به توسعه زیرساختی استان توجه ویژه کند، ادامه داد: توسعه جاده‌های استان، راه‌آهن، صنایع و معادن و خط انتقال آب از اهم موضوعاتی است که استاندار بعدی خراسان رضوی باید مد نظر قرار دهد. همچنین استاندار بعدی خراسان رضوی باید به ظرفیت‌های استان، از جمله آستان قدس توجه کند و مراکز گردشگری و صنایع دستی استان را توسعه بخشد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس بیان کرد: استاندار بعدی خراسان رضوی باید علاوه بر دارا بودن تعهد و تجربه، بتواند مجاهدانه کار کند و دارای برنامه و کارنامه قابل قبول باشد.

نیک‌بین همچنین با بیان اینکه محمدصادق معتمدیان فردی کارامد و جهادی است، گفت: از نظر من ابقاء ایشان در سمت استانداری خراسان رضوی، از گزینه‌های خوبی است که اگر وزارت کشور موافق باشد، می‌تواند اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.