مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از درخواست این سازمان برای امکان موقعیت یابی تماس گیرندگان با آتش نشانی خبر داد.

درخواست آتش نشانی برای امکان موقعیت یابی تماس گیرندگان

به گزارش قدس آنلاین، مهدی داوری در خصوص نیاز سازمان آتش نشانی تهران به موقعیت یابی تماس گیرندگان با سامانه ۱۲۵ این سازمان اظهار کرد: چندی پیش اورژانس از این امکان برخوردار شد که حین تماس افراد با سامانه ۱۱۵ موقعیت مکانی آن ها را به دست آورد تا بتواند زودتر به محل حادثه رفته و اقدامات لازم را انجام دهد؛ آتش نشانی نیز پیگیر برخوردار شدن ازچنین امکانی است. 

وی ادامه داد: البته حالا نیز زمانی که با تلفن های ثابت با آتش نشانی تماس گرفته می شود، لوکیشن فرد تماس گیرنده برای ما به صورت دقیق نمایش داده می شود. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: پیگیر برخوردار شدن از موقعیت یابی تماس های دریافتی از طریق تلفن همراه نیز هستیم و قول هایی هم در این زمینه به ما داده شده است. 

داوری افزود: منتظر هستیم که مساعدت های لازم از سوی وزارت ارتباطات صورت گیرد. امکان تشخیص موقعیت به شدت در تسریع امدادرسانی در حوادث موثر است که در این خصوص درخواست مجدانه داریم و امیدواریم این طرح محقق شود. 

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.