۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 767188

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بر به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های این سازمان برای افزایش ضریب استفاده از ماسک در بین شهروندان برای پیشگیری از کرونا تاکید کرد.

 ترویج فرهنگ استفاده از ماسک در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی منتظری  در نشست شورای اداری این سازمان افزود: یکی از موارد مهمی که در دو سال اخیر به عنوان یک دغدغه جدی در سطح جامعه به ویژه شهر مشهد مطرح بوده، مساله ویروس کرونا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها راهکار مقابله با این ویروس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای صحیح برنامه‌های قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا بر پایه همراهی و همکاری مردم است.

منتظری اضافه کرد: از عموم مردم مشهد تقاضا می‌شود با استفاده از ماسک، که علاوه بر اینکه مورد  تاکید مقام معظم رهبری می باشد ، بهترین و کم هزینه ترین ابزار برای مقابله با این ویروس است، در مسیر قطع زنجیره انتقال کرونا و کاهش آن در سطح شهر مشهد، همکاری لازم را داشته باشند.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: برای اجرای مصوبات و تکالیف اصلی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در خراسان رضوی به ویژه افزایش ضریب استفاده از ماسک و رساندن آن به بالای ۹۰ درصد توسط شهروندان از همه ظرفیت های خود استفاده خواهیم کرد.

منتظری افزود: حتی در شرایط کرونا برای فضاهایی نظیر اماکن و سالن های ورزشی نیز دستورالعمل بهداشتی سخت گیرانه‌ای را تصویب و اجرایی کرده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.