سرداب حرم امامزاده صالح(ع) و قبور موجود در آن بزودی یکسان سازی می شود.

تأیید آرامگاه لاکچری درامامزاده صالح(ع) تهران / قبرهایی با قیمت ۳ تا ۱۰ میلیارد تومان

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی تولیت امامزاده صالح(ع) گفت: قبرستان حرم امامزاده صالح(ع) به عنوان قبرستان عمومی نیست و برخی از شخصیت‌های مهم علمی و فرهنگی در این حرم مدفون هستند و ما برای دفن در این حرم متبرکه محدودیت داریم.

وی ادامه داد: در سرداب حرم امامزاده صالح(ع) که آینه کاری شده  است و در زیر حرم قرار دارد قرار بر این بود تا برای دارالقرآن استفاده شود، اما در مدت مدیریت بنده با یکسری از ناهماهنگی‌ها مواجه شدیم که مدتی طول کشید تا با همکاری اوقاف این ناهماهنگی‌ها را سامان دهیم. و متاسفانه در این میان صحبت‌هایی شده است که قبور در اینجا به قیمت چند میلیارد فروخته و شارژ ماهیانه دریافت می شود که شایعه شارژ ماهانه میلیونی قبور کذب محض است.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی توضیح داد: برخی از قبور این مکان برای علما و خانواده‌های شهدای منطقه رایگان است و این گونه نیست که یک مبلغ معین و الزامی از شخصی دریافت شود و گاهی ممکن است کسی بیاید و مشکل چند میلیاردی آستان را برطرف کند که در عوض، ما نیز به او هدیه‌ای مانند قبر می‌دهیم.

وی در پایان گفت: متاسفانه، برخی از این هزینه‌ها که در قبور شده در زمان تولیت بنده نبوده است و با برخی از کارها مخالفت کرده‌ام و ما این مجوز را گرفتیم و این وعده را می‌دهم که قبور موجود در این حرم بزودی یکسان سازی شود تا هر کسی که به این مکان قدم می‌گذارد رنگ و بوی قبر و یاد مرگ در او ایجاد شود و تجملات جمع آوری شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.