تیم والیبال نشسته ایران با پیروزی برابر روسیه در فینال عنوان قهرمانی و مدال طلای این رشته در شانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک را به خود اختصاص داد.

تیم والیبال نشسته ایران قهرمان پارالمپیک توکیو شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی والیبال نشسته ایران که در مراحل گذشته رقیبانش را با اقتدار شکست داد و بدون از دست دادن حتی یک ست به فینال رسید، در این مرحله به مصاف تیم ملی روسیه رفت و ۳ بر یک به برتری رسید.

ملی پوشان والیبال نشسته ایران در ست نخست رقابت نزدیکی با روسیه داشتند اما در نهایت توانستند این ست را ۲۵ بر ۲۱ به سود خود خاتمه دهند. این شرایط در ست دوم تغییر کرد و ایران با اختلاف امتیاز زیاد حریف را ۲۵ بر ۱۴ شکست داد.

در ست سوم شرایط به سود روسیه تغییر کرد و این تیم توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ تیم ایران را شکست دهد تا بازی در ادامه حساسیت بیشتری پیدا کند.

در ست چهارم ملی پوشان کشورمان با روحیه ای بالا وارد زمین شدند و توانستند از همان ابتدا اقتدارشان را به روسیه دیکته کنند و با اختلاف زیادی این ست را به سود خود خاتمه دهند و قهرمان پارالمپیک شوند.

تیم ملی والیبال نشسته ایران تاکنون هشت دوره در بازیهای پارالمپیک شرکت کرده است که حاصل آن کسب دو عنوان نایب قهرمانی و شش عنوان قهرمانی بود که با احتساب مدال طلا و قهرمانی در توکیو تعداد قهرمانی و حضور به هفت قهرمانی در ۹ دوره حضور تغییر می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.