عضو تیم پاراتکواندو ایران دوازدهمین مدال طلای کاروان ورزش ایران در شانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک را کسب کرد تا به این ترتیب نمایندگان کشورمان به کار خود در این دوره از مسابقات پایان دهند.

دوازدهمین طلا توسط عزیزی به دست آمد

به گزارش قدس آنلاین، اصغر عزیزی اقدم در دیدار فینال رقابتهای پاراتکواندو موفق شد حریف خود را ۱۲ بر ۱۰ شکست دهد و عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کند. این دوازدهمین مدال طلای کاروان ورزش ایران بود.

 اصغر عزیزی اقدم در دیدار فینال وزن ۷۵+ کیلوگرم مسابقات پاراتکواندوی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف ایوان میکولیچ از کرواسی رفت.  در این رقابت که در سالن تکواندوی مجموعه ماکوهاری مسه برگزار شد، عزیزی اقدم با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت. 

حریف کروات در راند اول این مبارزه با نتیجه یک بر ۶ پیروز شد، اما در راند دوم عزیزی اقدم فوق‌العاده کار کرد و ۹ بر یک پیروز شد. در راند سوم نیز برتری ۲ بر ۳ میکولیچ رقم خورد، اما این مانع از برتری عزیزی اقدم نشد و او در نهایت با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ برنده از میدان خارج شد.

پیش از این کاروان سردار دل‌ها موفق به کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۱ نقره و یک برنز شده بود که با مدال طلای عزیزی اقدم، تعداد مدال‌های طلای ایران به عدد ۱۲ رسید. طلای عزیزی آخرین مدال کاروان ایران در مسابقات این دوره بود، و با اینکه فردا روز پایانی پارالمپیک 2020 محسوب می شود اما ایران دیگر نماینده ای نخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.