شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور با بررسی سوابق و فعالیت‌های اتابک‌ نادری، بازیگر و کارگردن تئاتر گواهینامه درجه یک هنری در رشته هنرهای نمایشی را به او اعطا کرد.

«اتابک نادری»، نشان درجه یک هنرهای نمایشی را دریافت کرد

به گزارش قدس آنلاین، شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور  با بررسی سوابق و فعالیت‌های اتابک‌ نادری بازیگر و کارگردان تئاتر گواهینامه درجه یک هنری را در  رشته تئاتر به او اعطا کرد و این گواهینامه توسط دکتر احمد صدری دبیر این شورا، در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نادری تحویل شد.

 اتابک نادری متولد ۱۳۴۹ اردبیل است که از سال ۱۳۶۴ با تئاتر دانش‌آموزی فعالیت خود را در زادگاهش شروع و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد. به جز بازی بر صحنه‌های تئأتر وی از سال ۱۳۷۳ به صورت حرفه ای در تلویزیون و سینما فعالیت خود راآغاز کرد که تاکنون ادامه دارد.

نادری علاوه بر حضور مداوم بازیگری، خدمات ارزنده‌ای  از جمله تأسیس اداره برنامه‌های نمایشی استان و مرکز آموزش تئأتر در اردبیل و مدیریت هماهنگی تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی و نیز  بازسازی و احیای تماشاخانه سنگلج و تئاتر شهر را درکارنامه خوددارد.

تألیف چند  مقاله پژوهشی و همچنین تالیف  کتاب سیر نمایش در اردبیل ازفعالیت های مکتوب وی به شمار می رود.

حضور مستمر و پیگیرانه نادری در بهبود شرایط تئاتر استان‌ها و تلاش‌های او برای احیا و توسعه تماشاخانه کهن سنگلج همواره مورد توجه خانواده تئاتر بوده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.