پلیس شهر «واشنگتن» با انتشار توییتی از کشته شدن سه شهروند و همچنین زخمی شدن سه تن دیگر در نتیجه تیراندازی شبانه در این شهر، خبر داد.

تیراندازی در «واشنگتن دی سی» ۳ کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، مهر به نقل از آسوشیتدپرس نوشت:

اداره پلیس شهر «واشنگتن» پایتخت آمریکا اعلام کرد که در اثر تیراندازی در شمال غربی این شهر، سه نفر کشته و سه تن دیگر نیز مجروح شدند.

تیراندازی مذکور حدود ساعت ۷:۳۰ شنبه شب (به وقت محلی) در محله «برایت وود پارک» رخ داده است.

پلیس واشنگتن همچنین اعلام کرد که مجروحان نجات یافته این حادثه تیراندازی در بیمارستانی محلی بستری شده اند و حالشان نیز وخیم نیست.

هنوز جزئیاتی از علت حادثه، عامل یا عاملان و انگیزه آنها از این تیراندازی اعلام نشده است اما پلیس این شهر در توییتی که منتشر کرده از مردم خواسته است که جهت یافتن خودروی «هوندا آکورد» مشکی، با پلیس همکاری کنند.

در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.