فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: واکسن به شهرستان بندرعباس مجدد وارد شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

در واکسیناسیون شهرستان بندرعباس مشکلی نداریم/برای عبور از وضعیت قرمز سختی کشیدیم

به گزارش قدس آنلاین، عزیزاله کناری افزود: قدردان همراهی خوب مردم بندرعباس در حوزه پیشگیری و زحمات کادر بهداشت و درمان در درمان مبتلایان هستیم.

وی با بیان اینکه از زمان شروع بیماری کرونا تاکنون کادر بهداشت و درمان از هیچ گونه تلاش و کوششی دریغ نکردند که از زحمات این مجموعه بسیار سپاسگذاریم، اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی منجر به تغییر رنگ وضعیت شهرستان بندرعباس شد.

کناری با اشاره به اینکه باید حوزه های مربوطه کمک کنند تا هرچه سریعتر جامعه هدف در شهرستان بندرعباس واکسینه شوند، خاطرنشان کرد: واکسن به شهرستان بندرعباس مجدد وارد شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار شهرستان بندرعباس با بیان اینکه باید نیروی انتظامی، راهور و سپاه نیز همکاری لازم با مراکز تزریق واکسن داشته باشند تا نظم و امنیت این محل ها تامین شود، اضافه کرد: زحمات زیادی کشیده شد تا شهرستان بندرعباس از رنگ قرمز به رنگ نارنجی تغییر پیدا کرد اما حساسیت  همچنان بالا است و باید این وضعیت را حفظ کنیم و با رعایت و کنترل در کوتاهترین زمان رنگ بندی را مجدد تغییر دهیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم، اصناف، ادارات و سایر مراکز عمومی بتوانیم به رنگ آبی و حتی سفید برسیم.

این مقام مسئول بیان کرد: حوزه بهداشت همچنان بازرسی و نظارت لازم را از شبکه حمل و نقل درون و برون شهری در دستور کار خود دارد و بخشداران با کمک دهیاران با نظارت شدید خود باعث شوند تا بیماری به سایر افراد در روستاها سرایت پیدا نکند.

کناری تصریح کرد: مرکز بهداشت باید مجموعه هایی که بیشتر با مردم ارتباط دارند، آن‌ها را در اولویت واکسینه شدن قرار دهد و کنترل اتباع بیگانه در سواحل، بندرشهیدحقانی، بندرشهیدباهنر، فرودگاه و جامعه صیادی با جدیت تمام انجام شود و در صورت لزوم واکسینه شوند تا جامعه را از خطر مصون نگاه دارد و ویروس جدیدی وارد نشود.  

فرماندار بندرعباس در پایان عنوان کرد: بخشداران در سطح روستاها توصیه های لازم را به کارفرمایان کشاورزی ها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توسط کارگرانی که در کشاورزی ها مشغول به کار هستند، در دستور کار قرار دهند تا در بین این افراد مبتلا به کرونا نداشته باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.