معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: براساس مصوبه کارگروه آرد و نان امکان پخت نان با سوخت و آرد آزاد در مرزها فراهم می‌شود.

امکان پخت نان با آرد آزاد در مرزها فراهم می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، ماندانا زنگنه امروز در نشست کارگروه مبادلات مرزی اظهارداشت: براساس مصوبه کارگروه آرد و نان سازمان همیاری شهرداری‌های سیستان و بلوچستان می‌تواند سوخت و آرد آزاد گرفته و فعالیتش را در مرز میلک شروع کند.

 وی افزود: در مورد فعال شدن تعاونی مرزنشینان قرار بر این شد که نشستی با تعاونی‌های مرزنشین برای بررسی مشکلاتشان و علل فعال نشدن آنها برگزار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای بازگشایی بازارچه مرزی میلک نه به صورت رسمی، افراد فعال در پایانه با افراد آن سوی مرز مذاکرات غیررسمی داشته باشند.

 وی بیان کرد: یکسری از کالاها که امکان صادرات از بازارچه میلک وجود دارد تعیین شده تا روز چهارشنبه این هفته مصوب و هماهنگی لازم با استاندار و مرزبانی انجام و این بازارچه فعال و باز شود.

زنگنه تصریح کرد: در مورد بازارچه پیله‌وری میرجاوه دیوار بازارچه شروع شده و براساس مصوبه شورای تامین و کار ویژه مرز قرار شد این بازارچه نیز باز و فعال شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.