رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: برای انتخاب شهردار تا یک هفته آینده به جمع‌بندی خواهیم رسید و هر یک از گزینه‌ها که نظر مثبت تعداد بیشتری از اعضای شورای شهر را کسب کند به عنوان شهردار معرفی می‌شود.

شهردار قزوین هفته آینده معرفی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، فرج الله فصیحی رامندی امروز با اشاره به موضوع بررسی برنامه‌های نامزدهای تصدی پست شهردار قزوین افزود: هم اکنون از بین گزینه‌های تصدی پست شهرداری قزوین چهار گزینه نهایی انتخاب شدند که از این تعداد نهایت به ۲ گزینه خواهیم رسید که شهردار از بین این گزینه با رای گیری اعضا تعیین خواهند شد.

فصیحی رامندی تاکید کرد: اسامی که در شبکه‌های مجازی اعلام شده در حد گمانه زنی است ولی در نهایتاً ۲ گزینه نهایی مد اعضای شورا به صحن شورا دعوت خواهند شد تا برنامه‌های خود را دقیق‌تر ارائه دهند و از این میان یک فرد در نهایت کلیددار بلدیه خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه در مرحله نخست ۵۰ گزینه شهرداری قزوین شامل ۳۰ مدیر بومی و ۲۰ مدیر غیربومی شناسایی شدند، افزود: این لیست ۵۰ نفره پس از بررسی و پالایش منتخبان شورای ششم به یک لیست ۲۰ نفره و در نهایت به یک لیست چهار نفره تبدیل شدند.

قزوین دارای ۹ عضو شورای اسلامی است.

شورای جدید شهر قزوین در اولین نشست خود اقدام به انتخاب سرپرست شهرداری کردند اما تاکنون برای انتخاب شهردار به جمع بندی نرسیده اند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.