۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
کد خبر: 767501

کریم بنزما در خصوص انتقال احتمالی امباپه به رئال مادرید صحبت کرد و مدعی شد که این بازیکن یک روز به این تیم خواهد آمد.

بنزما: امباپه یک روز مادریدی خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، کریم بنزما پیشتر در خصوص انتقال امباپه به رئال مادرید صحبت کرده بود و قول داده بود که او یک روز به رئال مادرید خواهد آمد. او دوباره در مصاحبه با سایت فرانسوی تله‌فوت همین مطالب را تکرار کرد تا مشخص شود که او مطمئن است که امباپه راهی رئال مادرید خواهد شد.

ستاره کهکشانی‌ها در خصوص انتقال امباپه به رئال مادرید گفت: من می‌خواستم که در این تابستان امباپه به رئال مادرید بیاید ولی به هر جهت این اتفاق رخ نیفتاد. می‌دانم که یک روز او به رئال مادرید خواهد آمد.

وی ادامه داد: در رئال مادرید همه امباپه را می خواستند و این بر همه مبرهن بود. کسی نبود که بگوید رئال امباپه را نمی‌خواهد. همانطور که گفتم یک روز او به مادرید خواهد آمد. 

بنزما که در تیم ملی فرانسه رابطه خوبی با امباپه دارد در خصوص این بازیکن گفت: من و کیلیان با هم در ارتباط هستیم ولی هیچ وقت در خصوص رئال مادرید با هم حرف نزدیم. 

به گزارش فارس، رئال مادرید در تابستان کنونی تمام تلاش خود را انجام داد تا امباپه را از پاریس خریداری کند. آنها در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالاتی نیز پیشنهاد بیش از ۲۲۰ میلیون یورو برای این بازیکن ارائه کردند ولی پاریس زیر بار نرفت. امباپه که در تابستان آینده با اتمام قراردادش به بازیکن آزاد بدل خواهد شد،‌ راه رئال مادرید را پیش خواهد گرفت. طبق گزارش‌ها، رئال مادرید قصد دارد در زمستان یک قرارداد با امباپه امضا کند تا این بازیکن تابستان ۲۰۲۲ راهی مادرید شود.

رئال مادرید چند سالی است خرید بزرگی انجام نداده و با توجه به اینکه قرار است امباپه به صورت رایگان راهی مادرید شود، انتظار می‌رود تابستان آینده، خریدهای مهمی این باشگاه انجام دهد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.