با آغاز به کار تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور طی احکام جداگانه‌ای روسای کارگروه‌ها و اعضای ستاد تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ را منصوب کرد.

اعضای ستاد تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ منصوب شدند

به گزارش قدس آنلاین، با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه، روسای کارگروه‌ها و اعضای ستاد تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ منصوب شدند.

با آغاز به کار تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، سید مسعود میرکاظمی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور طی احکام جداگانه‌ای روسای کارگروه‌ها و اعضای این ستاد را منصوب کرد.

براساس این احکام "سید حمید پور محمدی؛ رییس شورای راهبری و تلفیق برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ و رییس کارگروه تبصره ها"، "محمدحسین رحمتی؛ رییس کارگروه برنامه بررسی‌های اقتصادی، سرمایه گذاری، تولید و اشتغال"، " علی حیدر نوری؛ رییس کارگروه برنامه منابع و مصارف بودجه و رییس کارگروه برنامه ساماندهی نظام حقوق و دستمزد"، "امیر امینی؛ رییس کارگروه برنامه پیاده سازی الزامات آمایش سرزمینی بودجه"، "امید حاجتی، جواد حسین زاده، قاسم رمضانپور نرگسی، احمد صمیمی، حمیدرضا عدل، رحیم ممبینی، علیرضا نعمتی، حمید پوراصغری و مژگان خانلو هر کدام عضو ستاد تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ "منصوب شدند.

در متن احکام آمده است: اکنون که با استعانت الهی کار تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور آغاز شده است، به منظور ارایه آن در موعد مقرر قانونی و استفاده حداکثری از توان کارشناسی کشور، اسناد و قوانین فرادستی، سیاست‌های رشد اقتصادی و بودجه ریزی برنامه محور، انتظار است با تشکیل منظم جلسات شورا و کارگروه در پیشبرد تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ اهتمام ویژه نمایید. از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی در تحقق مطلوب این هدف مهم را خواستارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.