به‌نظر می‌رسد وزیر ورزش و جوانان به‌زودی تصمیم‌گیری خود در خصوص کادر مدیریتی دو باشگاه خبرساز فوتبال ایران را نهایی و مدیران جدید استقلال و پرسپولیس را به هواداران آن‌ها معرفی خواهد کرد.

۳۵۰ میلیارد بیار، مدیرعامل شو!

رایزنی‌های صورت‌گرفته در سئول شمالی نشان از این دارد که جعفر سمیعی و احمد مددی مدیران عامل پرسپولیس و استقلال روزهای پایانی فعالیت خود را در این باشگاه‌ها سپری می‌کنند و مطمئناً ترکیب مدیریتی هر دو باشگاه همزمان با آغاز فعالیت حمید سجادی به‌زودی تغییر پیدا خواهد کرد.

یک مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار قدس می‌گوید:بر خلاف اسامی مطرح‌شده در رسانه‌ها فعلاً هیچ گزینه‌ای به‌عنوان جانشین سمیعی و مددی مطرح‌نشده و اگر جمع‌بندی‌ها در این ارتباط به پایان برسد مطمئناً تا روزی‌که حکم سرپرستی آن‌ها از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر نشود، قطعاً نام آن‌ها مطرح نخواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه توضیح داد: هنوز مقصد بعدی مدیران کنونی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز در بدنه مدیریتی ورزش روشن نیست اما بر اساس اخبار تأیید نشده به‌احتمال زیاد جعفر سمیعی از بدنه ورزش جدا خواهد شد و در مجموعه قبلی خود یعنی شهرداری تهران فعالیتش را دنبال خواهد کرد، اما در خصوص احمد مددی نیز باید گفت ممکن است وی به‌عنوان مدیرعامل صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان انتخاب شود. در همین‌حال نام‌هایی چون مصطفی آجورلو و علی فتح‌الله‌زاده به‌عنوان گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس و استقلال در فضای مجازی مطرح شده،اما جالب است بدانید با هیچ‌یک از این دو تاکنون به‌صورت مستقیم مذاکره‌ای صورت نگرفته‌است.

براساس اخبار بدست‌آمده گفته می‌شود شرط اصلی وزیر ورزش و جوانان برای انتخاب مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تعهد کتبی گزینه‌های مدیریت دو باشگاه تأمین اعتبار و جذب اسپانسر حداقل ۳۵۰میلیاردی در بازه زمانی موردنظر برای این دو مجموعه است!

همزمان با این اتفاقات و تصمیم‌گیری مهم وزیر ورزش و جوانان درباره آینده مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کانون پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با ارسال نامه‌ای از ابراهیم رئیسی درخواست کردند اداره دو باشگاه بزرگ پایتخت را به این دو مجموعه بسپارند تا فوتبالی‌ها برای استقلال و پرسپولیس تصمیم‌گیری کنند هرچند در پیشنهاد مذکور ذکر شده‌است این انتقال از طریق دو کارگروه تخصصی انجام خواهد شد، اما بعید به‌نظر می‌رسد مسئله تصمیم‌گیری در خصوص مسائل مدیریتی استقلال و پرسپولیس از دست دولت خارج شود و پیشکسوتان این مسئولیت را برعهده گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.