دبیر هیئت تنیس خراسان رضوی از میزبانی مشهد در مسابقات جایزه بزرگ هزار امتیازی ایران خبر داد.

میزبانی مشهد از رقابت‌های جایزه بزرگ هزار امتیازی تنیس ایران

به گزارش قدس آنلاین، فرخ اطمینان درخصوص رقابت‌های لیگ تنیس ایران گفت: پنج تیم خانه نو، همای شرق، آرمین استار، رعد پدافند هوایی و چوب‌سنگ از طرف خراسان رضوی در مسابقات لیگ ایران شرکت کردند و تیم چوب‌سنگ که در سید هفتم مسابقات به عنوان سرگروه جای گرفت پرامتیازترین تیم استان در دور اول شناخته شد.

دبیر هیئت تنیس خراسان رضوی با بیان اینکه تیم‌های چوب سنگ و رعد پدافند هوایی توانستند به دور بعدی رقابت‌ها راه پیدا کنند، اظهار کرد: در مرحله دوم، تیم‌های صعودکرده به دور دوم، در چهار گروه چهارتیمی باهم رقابت خواهند کرد که تیم چوب‌سنگ با تیم‌های بانک صادرات، آمادمی تنیس البرز و پوشاک وانسی و تیم رعدپدافند هوایی هم با تیم‌های مهرام، آکادمی تنیس اکبر طاهری و ولسرویز هم گروه شده‌اند که باید از امروز پانزدهم شهریور رقابت‌های خود را آغاز کنند.

وی که مربی‌گری تیم چوب‌سنگ را نیز برعهده دارد، برای اعضای تیم خود متشکل از ایمان حسینی، مهدی بهبودی و مصطفی حسینی در این دور نیز آرزوی موفقیت کرد و افزود: پس از پایان این دور، هشت تیم صعودکننده به مرحله‌ی بعدی، رقابت خود را در دو گروه چهارتیمی ادامه خواهند داد.

اطمینان ضمن اشاره به میزبانی خوب البرز از مسابقات تنیس لیگ ایران یادآور شد: هیئت تنیس خراسان رضوی، درخواست خود برای میزبانی از مسابقات جایزه بزرگ هزار امتیازی و همینطور مسابقات رده دختران و پسران را به فدراسیون ارسال کرده است و طبق رایزنی‌های غیر رسمی، امکان کسب میزبانی بالاست و به احتمال فراوان این مسابقات در هفته اول یا دوم آبانماه برگزار شود.

دبیر هیئت تنیس خراسان رضوی درهمین خصوص افزود: در صورت موافقت فدراسیون، مجموعه ورزشی سجاد مشهد میزبان مسابقات رده سنی پسران و جایزه بزرگ هزار امتیازی و زمین‌های تنیس دانشگاه فردوسی مشهد، میزبان رقابت‌های رده دختران خواهد بود.

وی باتاکید بر رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا تصریح کرد:‌امیدواریم در صورت اخذ مجوزهای لازم، شاهد حضور علاقه‌مندان در محل برگزاری مسابقات هزارامتیازی و رده سنی باشیم چراکه بهترین تنیس بازان ایران در این رقابت‌ها شرکت خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.