مدیر برنامه های افشین قطبی گفت: جدایی وی از تیم فوتبال کانگژو چین نه به شکل اخراج بلکه با توافق طرفین و در نهایت همکاری صورت گرفته است.

قطبی از گوآنگژو اخراج نشده!

به گزارش قدس آنلاین، مهدی حاج باقر در مورد قطع همکاری افشین قطبی با تیم فوتبال کانگژو چین گفت: این باشگاه از چند ماه پیش دچار مشکلات مالی شد به طوری که نتوانست چهار ماه حقوق کادر فنی و بازیکنانش را پرداخت کند.

مدیر برنامه های افشین قطبی ادامه داد: به دنبال اعتراضات شدیدی که بازیکنان نسبت به این وضعیت داشتند از سوی باشگاه اعلام شد که چون مسابقات تا سه ماه آینده تعطیل است و بازیکنان درگیر تیم ملی هستند نمی تواند پرداختی داشته باشد.

وی ادامه داد: به همین خاطر افشین قطبی در نشستی با مسئولان باشگاه به توافق رسیدند تا به همکاری با یکدیگر پایان دهند که این اتفاق سه روز پیش رخ داد.

حاج باقر تاکید کرد: هیچ اخراجی در کار نبود و همه چیز در نهایت همکاری صورت گرفت. حتی زمان که افشین از چند تیم ایرانی در لیگ برتر پیشنهاد داشت و من این موضوع را به وی اطلاع دادم تاکید کرد باید وضعیتش با تیم چینی مشخص شود.

وی در پایان گفت: البته افشین از یک تیم ژاپنی هم پیشنهاد دارد اما آن را نپذیرفت. احتمالا استراحت خواهد کرد تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.