۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
کد خبر: 767655

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال می‌گوید: ایران پتانسیل بیشتری دارد و کادرفنی تیم ملی باید از نظر فنی پیشرفت و باید به مراتب بهتر از بازی با سوریه عمل کند.

تفکرات کادرفنی ایران باید پیشرفت کند

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر مدیرروستا درباره پیروزی خفیف ایران برابر سوریه با وجود ارائه بازی نه چندان باکیفیت و صدرنشینی در پایان هفته نخست به علت توقف مدعیان صعود گفت: آنچه مشهود است، ما سه امتیاز این دیدار را گرفتیم و بقیه تیم‌ها مساوی کردند. این موضوع برای شروع کار خوب است. با این حال توقعی که از تیم ملی با توجه به حضور نفرات خوب داتشمی، برآورده نشد و به لحاظ فوتبالی خوب نبودیم چون ما در آینده باید با تیم‌های قوی‌تری بازی کنیم. به لحاظ فنی و تاکتیکی تیم خوبی نشان ندادیم و نتوانستیم هماهنگی لازم را در بین بازیکنان اجرا  کنیم.

مهاجم سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: از آنجا که سه امتیاز این بازی را گرفتیم، خوشحال هستیم ولی امیدوارم هماهنگی لازم را در بازی با عراق ایجاد کنیم. این بازیکنان می‌توانند برای هر تیمی گره‌گشا باشند. باید به مراتب به لحاظ فنی و تاکتیک بهتر عمل کنیم.

وی در واکنش به اینکه در بازی با عراق اسکوچیچ و آزمون به تیم ملی اضافه خواهند شد و فرصت برگزاری جلسات تمرینی بیشتر وجود دارد، گفت: به هر حال وجود سرمربی کنار زمین تاثیرگذار است. اضافه شدن سردار آزمون که بهترین گلزن ما است، اتفاق خوبی است. با این حال به نظرم تفکرات کادرفنی باید پیشرفت کند و چیزها بیشتری را از تیم ملی بخواهند. به نظرم این پتانسیل در تیم ملی ما وجود دارد. باید توقع بیشتری داشته باشیم.

مدیرروستا درباره شناختش از تیم ملی عراق اظهار کرد: به نظرم بازی با عراق خوب خواهد شد. عراق یک امتیاز خوب مقابل کره‌جنوبی گرفته اما همیشه در مقابل ما ضعف خاصی داشته است. در بازی اخیری که مقابل عراق داشتیم و توانستیم پیروز شویم، از ضعف این تیم استفاده کردیم و امیدوارم در بازی پیش‌رو هم با موفقیت از زمین خارج شویم.

وی در مقایسه تیم‌های ملی ایران و عراق تصریح کرد: تیم ما نسبت به عراق قطعا از هر خطوطی که حساب کنید، بهتر است ولی می‌توان گفت نیمکت تیم ملی عراق (کادرفنی عراق ) بهتر از ما است. عراق سرمربی خوبی دارد و حضور ادووکات می‌تواند روی بازی این تیم تاثیر بگذارد و در بازی با کره‌جنوبی هم روی نحوه بازی عراق هم تاثیر گذاشته بود. من بازی این تیم را برابر کره دیدم و متوجه شدم نسبت به قبل تغییراتی داشتند.

مدیرروستا تاکید کرد: با این حال بازیکنان ما حرفه‌ای هستند. بازیکنانی که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند توجهی به تغییرات تیم ملی عراق نخواهند داشت و بازی خود را انجام می‌دهند. امیدوارم بتوانیم مقابل عراق هم سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره رویکرد تیم ملی برای این دیدار اظهار کرد: تیم ما پتانسیل خوبی در خط حمله دارد اما هر تیمی برای شروع بازی باید به فکر گل نخوردن باشد. نباید بی محابا حمله کنیم ولی می توانیم با  تمرکز بالا در خط دفاعی و ارائه بازی هجومی در دقایقی از مسابقه، عراق را شکست دهیم. به نظرم باید بازی معقولی را به نمایش بگذاریم و هجومی بازی کنیم و از وضعیت دفاعی خودمان منفک نشویم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.