درحالی که در ماه پایانی تابستان قرار داریم، مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی غیردولتی هشتگرد می گوید که پیگیری‌های بیش از ۳ ماهه برای اعلام زمان قطعی برق این شهرک، نتیجه ای در برنداشته و صنعتگران در این شهرک صنعتی، تاکنون میلیاردها تومان ضرر متحمل شده اند.

گلایه از قطعی‌های بی‌برنامه برق در شهرک صنعتی هشتگرد/ درخواست صنعتگران اعلام زمان قطع برق است

به گزارش قدس آنلاین، سید عبداله علوی، مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی غیردولتی هشتگرد، اظهار داشت: از خردادماه، شروع به پیگیری مشکلات برق شهرک صنعتی هشتگرد کردیم اما این پیگیری ها هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.

وی افزود: برنامه قطعی های برق را به ما ندادند و به گونه ای شد که کارخانجات به خاطر قطعی های اعلام نشده برق، میلیاردها تومان ضرر کردند؛ اخیرا کارخانه ای به من نامه ای نوشته که با وجود آنکه ماشین آلات جدید از خارج از کشور تهیه کرده و نمایندگی محصولاتی را گرفته و قرار بود در آینده ای نزدیک افتتاح کند، از افتتاح کارخانه پشیمان شده و به خاطر بی ثباتی در تأمین برق، می خواهد تعطیل کند.

علوی با بیان اینکه "به طور مثال کسی که تزریق پلاستیک انجام می دهد، وقتی برق بدون برنامه قطع شود منجر به رسوب مواد در دستگاه شده و زیان های گسترده اقتصادی برای این تولیدکننده در پی دارد"، گفت: برخی روزها قطعی های برق در شهرک صنعتی هشتگرد به ۷ یا ۸ ساعت می رسد.

وی ادامه داد: قطعی های برق هیچ برنامه منسجمی ندارد، گاهی ساعت ۱۱ صبح قطع می شود و گاهی ساعت ۱ بعدازظهر و گاهی در زمان دیگری؛ از سوی دیگر تحویل گازوئیل به واحدهای صنعتی یک پروسه طولانی دارد و باید تولیدکننده و صنعتگر تعهد بدهد که مثلا ۱۰۰۰ لیتر گازوئیل را برای فروش به بازار آزاد نخواهد برد؛ یعنی مدیرعاملی که سرمایه و امکاناتی را روی زمین هشتگرد نصب و بهره برداری کرده و اشتغال زایی می کند، باید یک پروسه طولانی را برای تحویل گازوئیل طی کند.

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی غیردولتی هشتگرد تصریح کرد: از خردادماه به مسئولین ذیربط اعلام کرده ایم که آمادگی داریم، یک روز کامل برق را قطع کنید اما این اعمال خاموشی، با اعلام قبلی باشد؛ اما شاهد هستیم که شهرکهای صنعتی در تهران ۲ ساعت در زمان های مشخصی از روز قطع برق دارند اما این زمان بندی را برای شهرک صنعتی هشتگرد اعمال نکرده اند و موجبات ضررهای هنگفت برای صنعتگران این شهرک بزرگ صنعتی شده اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.