۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 767709

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد خبر داد.

سفر  وزیر ورزش و جوانان  به مشهد

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد فتاحی در خصوص دیدار  با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد:  در وزارتخانه با وزیر جلسه بسیار خوبی داشتم و در رابطه با عملکرد اداره کل و برنامه‌هایی که داریم در حوزه عمرانی و حوزه ورزش قهرمانی و همگانی توضیحات مفصلی را ارائه کردم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بابیان اینکه از وزیر ورزش و جوانان برای حضور در مشهد دعوت به عمل آوردیم ابراز کرد: قرار بر این شد در اولین فرصت که شاید هفته آینده باشد وزیر با حضور در مشهد با مجمع نمایندگان و استاندار دیداری داشته باشد و از نزدیک برخی پروژه‌های ورزشی استان را بازدید کند و دیداری هم با جامعه ورزش و حوزه جوانان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان نسبت به خراسان رضوی خیلی ابراز لطف کرد و بسیار امیدوار است که در اولین فرصت به این استان سفر کند.

فتاحی ادامه داد: در ادامه دیدارهای خوبی با تقی‌زاده معاون امور استان‌ها و حقوقی وزارت ورزش و جوانان داشتم که در این جلسه هم در رابطه با مباحث مربوط به حوزه نماینده‌ها و موارد مربوط به مشکلات استان بحث و تبادل‌نظر کردیم.

وی افزود: در خصوص اعتبارات ورزشی صحبت‌هایی  مطرح و درخواست‌هایی را ارائه دادیم و مقرر شد برای بحث افزایش خانه‌های ورزش روستایی و اجرای مصوبات استاندار در سفرهای شهرستانی اعتبار ویژه‌ای به استان تخصیص یابد تا بتوانیم خدمت بیشتری در مناطق محروم استان ارائه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بابیان اینکه در با علی نژاد و احمدی در حوزه‌های ورزش قهرمانی و همگانی هم مسائل مربوطه بحث و بررسی شد، خاطرنشان کرد: در پایان دیداری با فرهادی زاد معاون ورزش بانوان داشتم که در رابطه با نحوه فعالیت باشگاه‌های ورزشی بانوان و مشکلاتی که در خصوص تعطیلی اماکن ورزشی در شرایط کرونایی برای باشگاه‌های ما به وجود آمده مفصل صحبت کردیم و قرار شد که در جلسه شورای معاونین پیشنهادی مبنی بر اینکه  ورزش در گروه شغلی یک قرار گیرد مطرح شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.