۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 767745

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مربی عراق تغییر کرده و به طور قطع شرایط متفاوتی خواهند داشت.

هاشمیان: تیم ملی فوتبال عراق تغییر کرده است

به گزارش قدس آنلاین، «وحید هاشمیان» اظهار داشت: متاسفانه نمی دانم چه زمانی دچار کرونا شدم و برای من در حد یک سرما خوردگی شدید بود. البته بعد از چند روز حالم خوب شد اما باید تستم منفی می شد. بعد از بازی با سوریه شرایط فراهم شد تا در کنار تیم ملی باشیم.

وی ادامه داد: بازی عراق و کره جنوبی را دیدیم و چند بار آنالیز کردیم. تیم عراق با آمدن مربی جدید از نظر دفاعی بهتر شد اما آنها هم ایراداتی دارند. تیم کره جنوبی هم نتوانست بازی خودش را انجام دهد. بازیکنان ما هم سه روز در اختیار تیم ملی بودند و در آینده قطعا بهتر خواهیم بود. این برد برای روز اول بازی ها بسیار مهم بود.

مربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: زمان می برد تا چهره واقعی تیم ها را بشنیاسیم و هر بازی شرایط خودش را دارد. قبل از هر بازی آنالیز می کنیم و امیدوارم مثل بازی‌های بحرین بتوانیم با اتحاد نتایج خوبی بگیریم.

هاشمیان افزود: دیک ادووکات سرمربی تیم ملی فوتبال عراق سابقه مربیگری در کره جنوبی را داشته است. آنها یک بازی تدافعی انجام دادند اما ممکن است فردا سبک دیگری داشته باشند. ما باید آماده باشیم و بنا به شرایط کار های خود را دیکته کنیم. خدا را شکر همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و تمرینات خوبی انجام دادند.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر به مصاف سوریه رفت و توانست حریف خود را با یک گل شکست دهد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال فردا شب (سه‌شنبه) دومین دیدار خود در دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل عراق برگزار خواهند کرد. این مسابقه در ورزشگاه خلیفه دوحه و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.