سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مشخص شدن اعضای ۹ کمیسیون تخصصی مجلس برای عضویت در کمیسیون مشترک برای بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی خبر داد.

۹ کمیسیون تخصصی طرح حمایت از حقوق کاربران را بررسی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام «مجید نصیرایی»  گفت: بعد از انتخاب وزرای دولت توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تشکیل کابینه سیزدهم، موضوع پیش نویس دوباره طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: پیش از این مجلس شورای اسلامی مصوب کرده بود که این طرح در کمیسیون مشترک پیگیری شود. بر همین اساس ۹ کمیسیون تخصصی مجلس از سوی هیات رییسه مشخص شدند که این کمیسیون‌ها درحال تعیین منتخبان خود برای عضویت در کمیسیون مشترک این طرح هستند.

نصیرایی افزود: برخی از کمیسیون‌های اعضای منتخب خود را مشخص و معرفی کردند و برخی دیگر از کمیسیون‌ها تا پایان این هفته منتخبان خود را برای حضور در کمیسیون مشترک انتخاب خواهند کرد.

وی یادآور شد: باید پیش نویس طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی با دقت کامل انجام شود و نظرات فنی و کارشناسی نمایندگان عضو کمیسیون مشترک گرفته شده تا این طرح به بهترین شکلی بررسی شود.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و  بشرویه درباره میزان تغییرات احتمالی که در این طرح بوجود خواهد آمد، ‌خاطرنشان کرد: این مسائل در کمیسیون مشترک بحث می‌شود و از کمیسیون فرهنگی هم فقط ۴ نماینده عضو هستند و کمیسیون‌های دیگر به زودی نمایندگان خود برای حضور در کمیسیون مشترک معرفی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.