مسئول مرکز نیکوکاری گره‌گشا عترت گفت: طرح دلجویی و از عزا درآوردن داغ‌دیدگان کرونایی در مشهد، امروز با همیاری مرکز گره‌گشا عترت آغاز شد و رخت عزا از تن مصیبت‌زدگان درآمد.

 عزاداران کرونا در مشهد از عزا درآمدند/ آغاز طرح دلجویی از داغ‌دیدگان کرونایی

به گزارش قدس آنلاین، سید سعید مطلبی  ضمن تسلیت ایام محرم حسینی بابیان اینکه ما در مرکز گره‌گشا عترت ۵۰ خانواده‌ بی‌سرپرست را در حوزه‌های تغذیه، درمان و تحصیل تحت پوشش‌داریم، اظهار کرد: امسال برنامه ما بازدید از خانواده‌های کرونایی است که سرپرست خانواده خود را در این بیماری ازدست‌داده‌اند.

مسئول مرکز نیکوکاری گره‌گشا عترت در خصوص طرح دلجویی از داغ دیدگان کرونایی افزود: شروع این کار با یک خانواده آزاده بود و امید است بتوانیم خانواده‌های بی‌سرپرست بیشتری را در این وضعیت جامعه تحت پوشش قرار دهیم.

وی با ابراز تشکر از خیرین همراه در این طرح، خاطرنشان کرد: واقعاً شرایط سخت‌تر ازآنچه تصور می‌کنید است، دیدار از خانه‌هایی که اکنون دیگر یک زن سرپرست آن بوده و در این شرایط نمی‌توانند کار کنند بسیار مصیبت‌بار است.

مطلبی بابیان اینکه از همه خیرین و نیکوکاران تقاضا دارم پای‌کار دلجویی از این بزرگواران بیایند، یادآور شد: پیشنهاد می‌کنم این دلجویی را از داخل مجامع و اقوام خود آغاز کنید و در ادامه با مراکز خیریه لینک شوید تا بتوانیم جواب‌گوی خانواده‌های بیشتری باشیم، چراکه برخی از این عزیزان فرش زیر پا ندارند؛ به همین دلیل عاجزانه خواهش می‌کنم در برخورد با این بیماری که کوچک و بزرگ نمی‌شناسد، پای‌کار باشید.

داغ‌دیدگان بیش از هر چیز به دلجویی نیازمندند

معاون مشارکت‌های مردمی اداره یک کمیته امداد مشهد هم که در این برنامه حضور داشت، گفت: خدا را شاکرم که امروز با احیای سنت دلجویی به همت مرکز نیکوکاری عترت گره‌گشا در کنار کسانی که ۴۰ روز از فوت عزیزانشان در بیماری کرونا می‌گذرد، بودیم.

محسن فیوز بابیان اینکه چنددقیقه‌ای در کنار عزیزان داغ‌دار بوده و از آن‌ها دلجویی می‌کنیم، ادامه داد: امید است اندکی از آمال عزیزان را برطرف کرده باشیم و خواهش می‌کنیم از خیرین عزیز، این قسمت از کار را ببینند، بزرگواران عزیزی را ازدست‌داده‌اند و بیش از هر چیزی نیازمند دلجویی هستند.
بسته‌ ارزاق هم به داغ‌دیدگان داده می‌شود

وی افزود: بسته‌هایی از ارزاق تهیه‌شده که در کنار دلجویی از عزیزان، به آن‌ها داده می‌شود؛ خدا را بابت شرکت در این طرح شاکرم و امیدوارم قدم‌هایی که در این راستا برداشته‌شده موردقبول حضرت حق قرار بگیرد.

گفتنی است؛ در این طرح آقایان و بانوان را با اهدای پیراهن سفید و چادر رنگی و کودکان را با لوازم‌تحریر و کیف مدرسه از عزا درمی‌آورند و بسته‌ی ارزاق به ارزش ۴۰۰ هزار تومان به داغ‌دیدگان اهدا می‌شود. علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند کمک‌های نقدی را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۳۹۷۳۴ واریز کنند و برای کمک‌های غیر نقدی با شماره ۰۹۳۷۸۳۳۰۳۶۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.