به گفته سرمربی تیم ملی بسکتبال و طبق صحبت‌های انجام شده با کاپیتان این تیم، او برخلاف اعلام قبلی قصد خداحافظی ندارد.

خداحافظی کاپیتان تیم ملی بسکتبال منتفی شد

به گزارش قدس آنلاین، پیش از آخرین دیدار تیم ملی بسکتبال در بازی‌های المپیک، این‌گونه اعلام شد که صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان این تیم قصد خداحافظی از دنیای قهرمانی دارد و احتمال دارد پس از این دیدار تصمیم خود را در این زمینه اطلاع‌رسانی کند.

با این حال نیکخواه بهرامی پس از دیدار مقابل فرانسه و پایان کار تیم ملی بسکتبال در المپیک توکیو تصمیمش برای خداحافظی را تائید نکرد اما تکذیبی هم در کار نبود.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران این‌گونه اعلام کرد که به خداحافظی از تیم ملی فکر می‌کند و شاید هم این دیدار (فرانسه) آخرین دیدار او با تیم ملی به حساب بیاید.

همین مسئله ابهاماتی را در خصوص برنامه‌های مصطفی هاشمی سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال در رابطه با نیکخواه بهرامی و دعوت کردن یا نکردن از او به اردوهای پیش‌رو ایجاد کرد.

هاشمی تأکید دارد که بر اساس صحبت‌هایی که با کاپیتان تیم ملی داشته، او فعلاً برنامه‌ای برای خداحافظی ندارد و می‌تواند کنار تیم ملی باشد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با تائید این موضوع گفت: با صمد که بازیکن بزرگ و تأثیرگذاری در بسکتبال است، صحبت کردم، قصدی برای خداحافظی و کناره‌گیری از تیم ملی ندارد بنابراین روی او برای حضور در اردوهای پیش‌رو به شرط برخوردار بودن از شرایط مورد نظر حساب می‌کنم.

وی تأکید کرد: شرط من برای دعوت از بازیکنان به اردوی تیم ملی، داشتن فعالیت‌های باشگاهی است که صمد نیکخواه بهرامی هم می‌تواند در این صورت جزو اردونشینان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.