همدان- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدن گفت: همزمان با برگزاری کنگره ملی شهید مدنی، نمایشگاه عکس، اسناد و کتاب‌های مرتبط با این شهید بزرگوار در همدان برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس و اسناد مرتبط با شهید مدنی در همدان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ،احمدرضا احسانی اظهارکرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد مسئولیت کمیته فرهنگی را در کنگره ملی شهید مدنی برعهده داشته و با استفاده از ابزار هنر سعی کرده تا شخصیت این روحانی برجسته را به مردم معرفی کند.

احسانی افزود: چند برنامه جنبی در روز برگزاری کنگره کنار سالن اصلی همایش در نظرگرفته شده که شامل نمایشگاه عکس و اسناد با همکاری سازمان اسناد ملی و نمایشگاه کتاب از آثار شهید مدنی و کتابهای تألیف شده درباره این شهید بزرگوار می‌شود.

وی ادامه داد: انجام نقاشی زنده به وسیله یکی از هنرمندان درسالن برگزاری  همایش، چاپ ویژه نامه با همکاری یکی از نشریات بومی استان و همکاری در چاپ خلاصه مقاله‌ها و کتاب‌های مرتبط با کنگره از دیگر کارهای کمیته فرهنگی به شمار ‌می‌آید.

مسئول کمیته فرهنگی کنگره ملی شهید مدنی بیان کرد: رسانه‌ها هم اخبار و گزارش‍های مربوط به کنگره ملی شهید مدنی را با هدف اطلاع رسانی به عموم جامعه منعکس می‌کنند.

احسانی بیان کرد: بهره‌گیری از ابزار هنر در معرفی شخصیت فراد برجسته چون شهید مدنی به نسل جوان و نوجوان جامعه تأثیر بسیار دارد.

گفتنی است که کنگره ملی آیت‌الله شهید مدنی ۲۰ شهریور امسال هم‌زمان با چهلمین سالروز شهادت این عالم مجاهد در همدان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.